Слухай онлайн
Економіка

Дрогобицький завод автокранів вирішили банкрутити у Дніпрі

Заяву про порушення провадження у справі про банкрутство ПАТ «Дрогобицький завод автомобільних кранів» до Господарського суду Дніпропетровської області 30.11.2016 р. подало приватне акціонерне товариство «Юнікон».

Підготовче судове засідання, на якому дана заява була розглянута, відбулося 7 грудня – під головуванням судді Полєва Д.М.

Цей факт свідчить, за нашою оцінкою, про те, що відновлювати роботу Дрогобицького автокранового заводу його власники не збираються. Вельми показовим у цій  ситуації є те, що банкрутна справа в Господарському суді Дніпропетровської області ініціюється  після невдалої спроби «ліквідувати» підприємство через Господарський суд Львівської області.

У Львові справу про банкрутство Дрогобицького автокранового заводу суд  порушив  за заявою ТзОВ «Укравтокомплект ЛТД», кредиторські вимоги якого було визначено в сумі  1,522 млн грн.

Однак під час судового розгляду було встановлено, що в ТзОВ «Укравтокомплект ЛТД» були відсутні будь-які майнові вимоги до автокранового заводу. У зв’язку з цим  Львівський апеляційний господарський суд виніс постанову від 19.09.2016 року, якою ухвалу обласного господарського суду  щодо банкрутства автокранового заводу від 17.06.2015 року скасував. Вищий господарський суд України своїм рішенням від 09.11.2016 року постанову апеляційної інстанції залишив без змін.

Однак у цьому ж місяці  заява щодо банкрутства підприємства була подана до суду в Дніпрі (за місцем юридичної адреси Дрогобицького автокранового заводу: м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 76, оф. 014).

Власне, однією із схем при банкрутстві підприємства стало  створення фіктивних кредиторських вимог. Зокрема, з боку збанкрутілого «Укргазпромбанку», який висунув грошові претензії до заводу у розмірі понад 113 мільйонів гривень. Тобто, якби ця схема була реалізована, без своїх чесно зароблених зарплат остаточно залишилися б працівники підприємства, яким заборгували  26 млн грн. Нічого не отримало б і управління Пенсійного фонду в Дрогобичі та районі, заборгованість перед яким сягає 3,615 млн грн.

Про це Гал-інфо писало у статті Як банкрутили Дрогобицький автокрановий завод 

Історія Дрогобицького автокранового заводу - до банкрутства(за Вікіпедією).

У другій половині 1959 року у Дрогобичі, за проектом Київського Укрдержпрому розпочалося спорудження заводу пральних машин. Незакінчений об'єкт у 1962 році був переданий Львівському раднаргоспу. Тоді його виробничі площі з допоміжними спорудами становили біля 10 тисяч м2, готовність яких була доведена до 70 %. У 1963 році на цих площах був організований цех № 36 Львівського заводу автонавантажувачів по випуску комплектуючих до автомобільних кранів.

10 листопада 1965 створено підприємство «Дрогобицький автокрановий завод» шляхом відокремлення цеху № 36 Львівського заводу автонавантажувачів. Новому підприємству передано незавершене будівництво заводу пральних машин у північно-східній частині Дрогобича. 6 січня 1966 підприємство перейменовано у «Дрогобицький завод автомобільних кранів», а через два місяці виготовлено перший автокран ЛАЗ-690 вантажопідйомністю 3 тонни на шасі ЗІЛ-164 А.[1] Модернізовано у 1967 році автокран ЛАЗ-690А, збільшено його вантажопідйомність до 4 тонн. Новий автокран входить в серію як К-46 на шасі ЗІЛ-130. Протягом року виготовлено 3 250 автокранів цієї моделі. Дрогобицькі автокрани почали поставляти в усі регіони колишнього СРСР.

У 1971 році на виставці ВДНГ СРСР у м. Москва продемонстровано нову модель автокрана КС-2561Е вантажопідйомністю 6,3 тонни на шасі ЗІЛ-130. Протягом року випущено 2 917 автокранів цієї моделі. Крани експортували в Угорщину, Болгарію, Монголію, Корею, Іран, В'єтнам та інші країни.

У 1973 освоєно випуск першого автокрана з гідравлічним приводом моделі КС-2571Е вантажопідйомністю 6,3 тонни на шасі ЗІЛ-130, який в цьому ж році демонструють на ВДНГ СРСР у Москві, а також на міжнародних виставках у Болгарії, Угорщині, Югославії, Польщі.

Впроваджено в серійне виробництво, з 1982 року, новий автокран КС-3575А вантажопідйомністю 10 тонн на шасі ЗІЛ-133ГЯ, який згодом став найбільш популярним, по суті, візитівкою підприємства.

1984 року розпочато випуск автокранів КС-4574 вантажопідйомністю 20 тонн на шасі КАМАЗ. Цей кран відрізнявся від попередників поліпшеними швидкісними та експлуатаційними параметрами, збільшеною висотою підіймання вантажу. Укомплектований мікропроцесорним обмежувачем вантажопідйомності, опалювальною установкою.

Успішною діяльністю підприємства у 1989 році зацікавилась найвідоміша у світі компанія-виробник кранів «LIEBHERR». Дрогобицький автокрановий відвідав засновник цієї компанії Ганс Лібхер. Ключовою темою переговорів було виготовлення на потужностях ДЗАК гідроциліндрів та інших комплектуючих для німецьких кранів.

1994 автокран КС-4574 модернізовано в нову модель КС-4574А. Вантажопідіймальність збільшено до 22,5т. Розширено модельний ряд шасі для монтажу автокранів. Модель КС-4574А почали встановлювати на шасі КрАЗ-250, КрАЗ-255Б, КрАЗ-260.

Дрогобицькі автокрани ідентифіковано брендом «СИЛАЧ» та логотипом «DAK» у 2003. Абревіатуру змінено з КС на КТА (кран телескопічний автомобільний). Розпочато випуск автокранів КТА-14, КТА-16 на шасі МАЗ, КрАЗ, КАМАЗ.

З 2005 у серійне виробництво впроваджено автокран КТА-18 вантажопідіймальністю 18т на шасі МАЗ, КрАЗ, КАМАЗ.

2006 розроблено кран-маніпулятор «ПРАКТИК КМ-9,8» та виготовлено його дослідні взірці. В серійне виробництво впроваджено автокран КТА-25 вантажопідіймальністю 25т на шасі МАЗ, КАМАЗ, КрАЗ.

У 2007 на виставці «СТТ-2007», м. Москва, продемонстровано автокран КТА-32 вантажопідіймальністю 32т, обладнаний 4-х секційною стрілою.

У 2008 дрогобицький автокран вперше змонтовано на шасі не радянського виробника — Ford Cargo 3430D.

Створено 2009 року спільні підприємства зі складання і продажу автокранів «СИЛАЧ» в Індії та Білорусі. З заводу відправлено перші партії машкомплектів кранових установок для монтажу на шасі місцевих виробників.

Спільно з словенською фірмою «SMM» у 2010 році розроблено та виготовлено перший взірець баштового самомонтуючого крана КБА-201 «ФОРТІС». Вперше автокрани почали комплектувати стрілами з гнутого профілю та радіодистанційним управлінням.

В серійне виробництво у 2011 році запущено автокран КТА-50 в/п 50т, з 5-ти секційною стрілою з гнутого профілю сталі DOMEX 960. Робочі операції виконуються джойстиками, кран укомплектований радіодистанційним управлінням. Завдяки сучасному дизайну і характеристикам кран не поступається європейським аналогам.Розпочато випуск нового виду техніки. Сміттєвози з об'ємом бункера 15,5 м³ із заднім завантаженням побутових відходів широко затребувані в комунальному господарстві.


 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Завантаження...
Loading...