Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Економіка  |  Cуспільство

Чому команда Садового дістала «незадовільно»

14 листопада депутати Львівської міської ради подолали вето міського голови на ухвалу ради від 20 вересня «Про звіт про роботу виконавчих органів Львівської міської ради у 2011 році». Роботу виконконкому остаточно визнано незадовільною. Так що ж означає це рішення ради?

Власне, не так йшлося про виконком, як про загальний стан справ у виконавчих органах міста. Фактично, не дають собі ради окремі департаменти та управління. А оскільки їх є кілька, а керує виконавчою структурою виконком, то й визнали незадовільною його роботу. Хоча я, як член виконкому, не вважаю його роботу поганою. Поганим є те, що цей орган має мало повноважень, адже багато важливих питань передано на вирішення департаментам.

Хоча, з іншого боку, я підтримую депутатів у тому, що управлінська робота у місті є далекою від досконалості. Оновлення потребує і кадровий склад виконавчих органів. Очевидно, цими критеріями і керувались депутати, висловлюючи своє незадоволення.

Найбільше претензій насамперед до управління комунальної власності, управління архітектури, юридичного управління. Найдошкульніші – невиконання бюджету розвитку, велика кількість програних судів (сума збитків 4 млн грн), погані умови для перереєстрації нерухомості підприємців, провал програми зі створення нових груп в дитячих садках (з анонсованих 44 маємо лише 8).

Звичайно ж, все залежить від керівника. Навіть найменше підприємство на чолі з фаховим менеджером має шанси до розвитку. На мою думку, кадрова політика в місті сьогодні є нефаховою, часто беруть на роботу не найкращих спеціалістів, а звільняють, відповідно, не найгірших. Не секретом, що ці процеси є дуже суб’єктивними. Чиновники повинні розуміти, що державні органи – це не приватне ТзОВ, де вони у питанні кадрів можуть діяти на свій розсуд. Тут на першому місті повинні стояти критерії фаховості і законності.

Власне, в місті не створено дієвої ефективної структури управління. До неї не змогли чи не захотіли залучити найкращих фахівців. А «пропіарені спеціалісти» показали себе у всій красі з транспортною схемою. По суті, вона затято працювала лише в період «великого докризового дерибану» та до Євро. А коли настав час буденної безкорисливої праці на благо громади – всі розбіглись як щурі.

Друга помилка – погана комунікація з депутатським корпусом, коли виконком ігнорує будь-які ініціативи, що виходять з лав депутатського корпусу, речником яких я дуже часто стаю. «Депутати – неуки, без досвіду та раціонального зерна у пропозиціях» – така побутує думка в коридорах Ратуші.

Третя – зневага до середньої ланки управлінців. До тих людей, які виконують щоденну кропітку роботу, до представників громади міста. Нині для них створені такі умови роботи, що досвідчений службовець ледве зводить кінці з кінцями і, зрештою, змушений йти в пошуках засобів для годування сім’ї. Таким чином міліє дорогоцінний кадровий запас, втрачається тяглість досвіду та кар’єрного зростання. Натомість залучаються кадри, які отримують важливі ділянки та ресурси, а натомість стають посміховиськом для цілої України.

 
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ