Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

До кінця року «Галерея послуг» охопить всю Львівщину

На Львівщині успішно впроваджується електронна система надання адміністративних послуг. На даний момент така система діє у містах Дрогобич і Новий Розділ, а також у Буському, Кам’янка-Бузькому, Золочівському, Перемишлянському, Старосамбірському та Яворівському районах. Про це повідомив перший заступник голови Львівської обласної державної адміністрації Йосиф Ситник під час робочої наради з питань організації надання адміністративних послуг територіальними управліннями центральних органів виконавчої влади через Центри надання адміністративних послуг, повідомила прес-служба Львівської ОДА.

З 1 січня 2014 р. на Львівщині функціонують 29 Центрів надання адміністративних послуг, з яких 20 - при райдержадміністраціях і 9 - при міських радах міст обласного значення. Вже розроблено Інтернет портал «Галерея послуг» Львівської області (зовнішній сайт для громадян – суб’єктів звернення, http://e-services.loda.gov.ua/).

«На зовнішньому сайті будуть розміщені перелік послуг, - зазначив Йосиф Ситник, - які надаються Центрами надання адміністративних послуг та вся необхідна інформація для їх отримання. Також однією з основних функцій зовнішнього сайту є можливість реєстрації, створення особистого кабінету громадянина та звернення до адміністраторів за консультаціями чи послугами в електронному вигляді. До кінця року електронна система надання адміністративних послуг буде запроваджена на всій території  області». За словами Йосифа Ситник, ця система дасть можливість громадянину стежити за історією його звернення на всіх етапах проходження.

Заступник директора департаменту економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості ЛОДА Микола Польовий розповів, що за підсумками першого півріччя цього року на Львівщині Центри надання адміністративних послуг розглянуто більш ніж 34 тисячі звернень.

Рекордсменами у цій справі є Яворівська райдержадміністрація  ( близько 37% від загальної кількості послуг на Львівщині), Львівська міська рада – 26%, Золочівська РДА – 7%, Кам’янко-Бузька РДА – 5,4%. Найменшу кількість звернень розглянула Червоноградська міська рада – 29 адмінпослуг, Турківська РДА - 97 , Жидачівська РДА – 145. За словами Миколи Польового, низький рівень надання адмінпослуг свідчить про недостатню співпрацю Центру із органами виконавчої влади.

На завершення Йосиф Ситник попросив присутніх заступників голів РДА до 31 липня 2014 р. надіслати свої зауваження та пропозиції щодо функціонування Центру надання адміністративних послуг.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ