ЛКП «Львівелектротранс» створив власну сторінку у соціальній мережі «Facebook», повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Оскільки підприємство не має власного сайту, на «Львівелектротрансі» вирішили використовувати інші шляхи спілкування з пасажирами для надання корисної інформації.
«Facebook» - популярний та зручний спосіб інформування про нові події, чи заходи, - говорить Ольга Бачинська, керівник відділу маркетингу ЛКП «Львівелектротранс». - Молодь, яка в більшості використовує соціальні мережі, є пріоритетною категорією наших пасажирів, оскільки здатна свідомо робити вибір на користь екологічного громадського транспорту. Ми прагнемо бути ближчими, і саме тому намагаємось будь-якими методами спілкуватись з людьми: оперативно розповідати про різноманітні зміни та нововведення, дізнаватися про побажання та скарги, створювати нові умови для зручного перевезення тощо».
За один день сторінка зібрала більше100 вподобань.
Посилання на сторінку у соціальній мережі «Facebook»: https://www.facebook.com/Lvivelectrotrans