Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Великі торгові мережі, що працюють у Львові, маркують російські товари

За інформацією управління економіки ЛМР, продукцію російського походження маркують усі великі торгові мережі, що ведуть свою діяльність на території міста, повідомила прес-служба Львівської міської ради.

Таким чином, загалом ухвалу сесії міськради «Про координацію інформаційної діяльності та захист інформаційної безпеки на території Львова у 2014-2016 роках» підтримали «Рукавичка», «Сільпо», «Ашан», «Вопак», «Барвінок», «Фуршет», «Шувар», «Епіцентр», «Близенько», «Ватсонс», «Наш край», «Два кроки від хати», «Під боком» та інші невеликі торгові мережі.

«Зокрема, скажімо, в «Рукавичці» до запровадження маркування налічувалось 1980 російських товарів. Натомість, зараз – 170», – розповіла завідувач сектору промисловості, підприємництва та регуляторної політики управління економіки ЛМР Галина Заяць.

Нагадаємо, відповідну ухвалу було прийнято 10 липня на пленарному засіданні Львівської міської ради. Вона передбачає обов’язкове маркування товарів російського походження, проведення акцій на підтримку українських товарів тощо.

Також у серпні в рамках цієї ухвали в місті було розміщено соціальну рекламу «Вироблено в Україні» на 10 біл-бордах та 10 сіті-лайтах. Таким чином місто висловлює підтримку національному виробнику.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ