Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Клубі ділових людей розкажуть, як «продати все»

27 січня у Клубі Ділових Людей розпочався проект «Продати все. Інструменти продажів, реклами та інтернет-меркетингу». Мета заходу – розповісти підприємцям про актуальні інструменти просування, які допоможуть збільшити прибутки та створять позитивний імідж компанії.

Для заходів організатори обирали спікерів-практиків, які на власному досвіді підтвердять власні погляди на методи продажів. «Ми намагалися обирати актуальні та важливі теми для заходів, щоб підприємці змогли почерпнути якомога більше корисної інформації. Важливо те, що відразу після заходів всі представлені інструменти можна реалізовувати, не відкладаючи розвиток бізнесу на майбутнє, – зауважила керівник Львівської філії Клубу Ділових Людей Оксана Кулеба. – Учасники проекту дізнаються про побудову відділу продаж, про стратегії і тактики просування, стимулювання торгового персоналу, Інтернет-маркетинг та роботу з соціальними мережами».

У межах проекту учасники Клубу відвідають успішні підприємства, щоб дізнатися про інструменти, які їм допомагають втримувати високі рейтинги. Перший виїзний захід пройде в одному з закладів відомого львівського ресторатора Вардкеса Арзуманяна. Він розповість про історію успіху та принципи, які допомагають у роботі.

Наступними «рецептами успіху» поділяться працівники Видавництва Старого Лева, яке відоме унікальною клієнтоорієнтованістю.

Проект «Продати все» передбачає 15 заходів поглибленого рівня і завершиться 28 лютого. Деталі проекту та перелік заходів тут: http://www.bc-club.org.ua/event-details/event/1021.html.

Акредитація журналістів за телефоном: +38 (097) 289 87 89 (Ірина).

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ