Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

На Львівщині запрацювала екстрена служба 112

Сьогодні, 5 березня, у Львівській області запрацювала служба екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112». Відтепер мешканці Львівщини зможуть отримати будь-яку допомогу, зателефонувавши лише за цим номером.

Начальник ГУ ДСНС у Львівській області Сергій Дмитровський розповів: «Така система екстреного зв’язку працювала на Львівщині ще  під час Євро-2012, тоді вона була експериментальною. На сьогодні завдяки співпраці ДСНС, міліції, служби охорони здоров’я, газової служби  та Львівської облдержадміністрації запущено програму екстреного зв’язку. Лінія 112 підтримує різних мобільних операторів, можна зателефонувати зі стаціонарного телефону. Окрім того, допомогу надаватимуть не тільки українською, а і польською, англійською та німецькою мовами».

Присутній на презентації  голова Львівської ОДА Олег Синютка додав, що екстрена лінія 112 займатиметься як екстреними випадками, так і питаннями, які стосуються життєдіяльності. Адже окрім найважливіших екстрених служб вдалось залучити до роботи  усі комунальні служби.

«Відтепер людині достатньо знати тільки один номер 112 для того, щоб з‘єднатись з відповідною службою», – сказав Олег Синютка.

Керівник області додав, що контролюватимуть виконання звернень до комунальних служб відповідні підрозділи, створенні при Львівській ОДА та районних адміністраціях.

«Тільки після того, як людина особисто підтвердить виконання звернення, воно буде зняте з контролю. Таким чином ми хочемо змусити ефективно працювати усі служби», – наголосив голова ОДА.

Олег Синютка  зазначив: «Телефонна система 112 складається з двох  етапів. Перший – це є кол-центр, основна задача якого є отримання сигналу і переадресація його на інші необхідні екстрені служби області. Другий етап, якщо пройдемо перший етап, це децентралізована оптимізація всіх апаратних служб Львівської області».

Водночас Сергій Дмитровський зауважив, що наразі  всі служби готові на першому етапі до такої роботи.

«Спочатку протестуємо перший етап, тоді введемо другий. Адже на першому етапі у кол-центрі  працюють вісім працівники пожежної, а на другому етапі працювати повинні представники інших служб», – сказав він.

Поки що екстрена лінія працюватиме тільки вдень, однак, планується перевести її в цілодобовий режим.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ