Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Лобізм і корупція – ось справжня причина, чому лоукостер «Візз Ейр» покинув Україну, - УДАР

Єдина велика авіакомпанія, яка надавала послуги з відносно недорогихавіаперевезень «Візз Ейр Україна», змушена була піти з авіаринку України, в тому числі, через лобістські рішення вітчизняних чиновників. Львівська обласна організація партії УДАР вимагає від керівництва держави негайно заслухати звіт керівництва Державіаслужби України щодо впорядкування ринку авіаперевезень України та здійснити відповідні кадрові висновки у разі виявлення ознак лобізму і діях чи бездіяльності цього органу. Повідомила прес-служба Львівської обласної організації партії «УДАР Віталія Кличка».

Також, ударівці вимагають від прокуратури України дослідити рішення керівництва цієї структури на предмет наявності в цих рішення ознак корупції та лобізму.

Також, ударівці звернулись до однопартійців-депутатів ВРУ з проханням взяти під контроль це питання.

Про це йдеться у заяві організації.

Подаємо заяву Львівської обласної організації партії УДАР повністю:

Як відомо, в четвер, 26 березня авіакомпанія-лоукостер «Візз Ейр Україна» повідомилапро припинення діяльності на території України (http://www.epravda.com.ua/news/2015/03/26/535567/). Відтак, єдина потужна авіакомпанія в Україні, яка надавала послуги з відносно недорогихавіаперевезень (так званий, лоукостер) з 20 квітня цього року згортає свою діяльність в Україні. Натомість, в країні діятиме угорський філіал компанії, внаслідок чого вдвічі скорочується кількість рейсів з України. Особливо прикро констатувати, що внаслідок такого кроку повністю скасовані усі рейси з Львова до країн Європи.

У своїй заяві компанія пояснює такий крок цілим рядом чинників, серед яких – і складна економічна ситуація в країні, і «тривала напруженість у Східній Україні». Однак, однією з основнихпричин є, «невизначеність нових порядків для авіації і обмежень, які можуть бути цим викликані». Мова йде, очевидно, про скандальний Наказ Державної авіаційної служби України від 24.10.2014 № 686 про авіаційні правила України «Порядок надання і анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній».

Відповідно до цього документу, впроваджувалась необхідність виконання перший рік рейсів в межах України, після чого авіаперевізник отримує право виконувати чартерні рейси за кордон. Окрім цього, новий порядок передбачав «конкурс» заявок, відповідно до якого перевагу матимуть ті компанії, які виконують найбільшепольотів всередині України за останні три роки.

Львівський УДАР ще в листопаді заявляв про те, що такі нововведення завідомо ставлять у невигідне становище міжнародні авіакомпанії, які працюють на українському ринку авіаперевезень. Ми вимагаливідмінити це рішенняяк лобістське та відверто шкідливе для українського ринку авіаперевезень (http://lviv-udar.com/archives/8164 ).

Однак, незважаючи на численні протести громадськості, заяви компанії «Візз Ейр Україна» про те, що її послідовно та методично витискають з ринку авіаперевезень, керівництво держави та чиновники, відповідальні за регулювання правил авіаперевезень не зробили нічого для того, щоб впорядкувати цю сферу.

Сьогодні, як результат бездіяльності чиновників Міністерства інфраструктури України, та дій Державіаслужби, які можна класифікувати як лобізм інтересів окремих авіаперевізників в Україні, склалась ситуація, яка загрожує повною монополізацією ринку авіаперевезень. Через недолугі чиновницькі рішення та бездіяльність органів влади, діловій репутації України завдано потужного удару.Усі декларації влади щодо руху на зближенняз європейською та світовою спільнотою, пафосні заяви щодо програм на кшталт «Відкрите небо», по-суті, знівельовані цим варварським витісненням конкурентів з ринку.

Навіть незважаючи на катастрофічне падіння курсу національної валюти, та масове зубожіння, українці все ж мали можливість подорожувати світом завдяки лоукостам. Сьогодні таку можливість перекреслено. Особливо відчутною ця подія стане для мешканців Західної України, які працюють на заробітках та студентів.

Зважаючи на це вимагаємо від керівництва держави негайно заслухати звіт керівництва Державіаслужби України щодо впорядкування ринку авіаперевезень України та здійснити відповідні кадрові висновки у разі виявлення ознак лобізму і діях чи бездіяльності цього органу. Також, вимагаємо від прокуратури України дослідити рішення, які приймало керівництво Державіаслужби України на предмет наявності в цих рішення ознак корупції та лобізму.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ