Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Львівський автовокзал на Стрийській перетворять на поліфункціональний термінал

Сьогодні відбулося засідання архітектурно-містобудівної ради департаменту містобудування Львівської міськради, на якому розглядали проектні пропозиції реконструкції та модернізації інфраструктури автовокзалу на вул. Стрийській. Проект розробляла архітектурна група СПД ФО.
У проекті передбачено зміну автовокзалу на поліфункціональний термінал, в який мали б входити готель на 500 місць, офісні приміщення, заклади громадського харчування, конферен-зали та інше. Архітектурна група ставила перед собою за мету зробити автовокзал домінантною спорудою серед інших, окрім цього за рахунок поліфункціонування підвищити сервіс та рівень обслуговування. Як зазначили розробники проекту у доповіді, на даний момент на вокзалі є 10 платформ, проте жодна не може прийняти автобуси європейського стандарту, вони наразі зупиняються поза його межами. В день вокзал здійснює близько 400 відправлень, після реконструкції пропускна спроможність мала б збільшитись вдвічі.
Думки рецензентів з приводу реконструкції автовокзалу розділились. Ті, хто були за реконструкцію і сам проект, наголосили, що автовокзал необхідно реконструювати, бо він на даний момент абсолютно не відповідає сучасним нормам та вимогам, а зважаючи на те, що він є одним з об’єктів зовнішнього сполучення, то реконструкцію потрібно провести до „Євро-2012”. „На сьогодні у Львові залізничний вокзал найбільше відповідає вимогам УЄФА, і це при тому, що він збудований ще 100 років тому. Цим вимогам, на жаль, не відповідає ні автовокзал, ні аеропорт, - каже начальник департаменту архітектури і містобудування Андрій Павлів. – Тому необхідно змінити автовокзал на поліфункціональний термінал з урахуванням європейських вимог щодо безпеки, комфорту та технологій”.
Натомість начальник архітектурно-планувальної майстерні ДІ «Містопроект» Віталій Дубина, зауважив, що у представленому проекті не залишилося місця на сам автовокзал. У проекті вказно про готель, про заклади харчування та інше, проте жодним чином не вказано як модернізують та підведуть під євростандарти самі автобусні платформи та необхідну площу для вокзалу (каси, приміщення для обслуговуючого персоналу та ін.). Окрім того, у рецензії головного архітектора проектів КПМ-№ ДІПМ „Містопроект” поставлено наголос на тому, що автовокзал – це пам’ятка архітектури і вносити будь-які зміни у споруду не можна, якщо й так, то за участі авторів вокзалу.
Якщо підвести підсумки, то більшість все-таки зійшлася на думці, що автовокзал необхідно реконструювати і встигнути із завершенням робіт до „Євро-2012”, щодо самого проекту, то він однозначно потребує детального доопроцювання. А в той час, коли і прихильники і противники дискутуватимуть на тему його реконструкції, власник надіється, що хоча б в 2010 році автовокзал зможе повноцінно приймати автобуси європейського рівня.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ