Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Аеросвіт знайомитиме пасажирів напередодні рейсу

Авіакомпанія "АероСвіт" (Київ) і компанія і SeatID впровадили послугу, що надає можливість пасажирам "АероСвіту" на етапі бронювання та онлайн-придбання квитка отримати інформацію про попутників і встановити з ними контакт у соціальних мережах. За даними Інтерфаксу, скористатися послугою можна, обравши опцію SeatID у формі онлайн-бронювання.

Пасажиру буде запропоновано авторизуватися в системі за допомогою акаунтів у мережах Facebook або LinkedIn. Потім він отримає доступ до зображень та іншої інформації профілю в соцмережах пасажирів запитуваного рейсу, що погодилися на ідентифікацію через SeatID.

Послуга SeatID надається на безкоштовній основі для мандрівників, які купують квитки в режимі онлайн на сайті "АероСвіту". SeatID дотримується політики суворої конфіденційності, що дозволяє користувачеві самостійно контролювати ступінь доступу до особистої інформації з профілю в соціальних мережах. Персональні дані, зазначені пасажиром у процесі придбання квитка, не відображаються.

Компанія "АероСвіт" заснована у 1994 році. Обслуговує 80 міжнародних маршрутів до 34 країн, зокрема сім трансконтинентальних безпосадкових повітряних ліній. Оперує флотом у складі 28 повітряних суден виробництва компанії Boeing, включно з вісьмома далекомагістральними Boeing 767 і 20 середньомагістральними Boeing 737. Також використовує літаки перевізників-партнерів Airbus 320/321, Embraer 145, Embraer 190 і ATR-72.

УП. Життя

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ