Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

«Аграрний фонд» вийшов на роздрібний ринок гречки з власною торговою маркою

Продаж гречки в кілограмових упаковках вже розпочався в національних торгівельних мережах України. Про це повідомлено на сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України.

«Просування гречки під торгівельною маркою «ПАТ «Аграрний фонд» буде відбуватись за тією ж схемою, що і виведення на роздрібний ринок борошна. Спочатку налагодимо співробітництво з найбільшими національними торгівельними мережами, згодом - з регіональними», - відзначив голова правління ПАТ «Аграрний фонд» Андрій Радченко.

Перша партія гречки під брендом «Аграрний фонд» була запакована в обсязі 20 тонн і її реалізація відбуватиметься за ринковими цінами.

«Ціна нашої гречки буде ринковою. Ми поставили мінімальну націнку - близько 5%, оскільки ПАТ «Аграрний фонд» - державне агропідприємство, і одним з наших завдань є стабілізація цін на ринку. Така цінова політика Аграрного фонду певною мірою утримуватиме ціну на всьому ринку гречки», - зазначив Андрій Радченко.

Голова правління також додав, що після виведення на роздрібний ринок гречки, в найближчих планах Товариства - продаж вівсяних пластівців та суміші пластівців під власною ТМ.

Нагадаємо, що в грудні 2015 року ПАТ «Аграрний фонд» вперше вийшов на роздрібний ринок борошна з власною торговою маркою.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ