Керівництво Управління ДАІ МВС України запровадило систему прийняття від громадян електронних заяв на реєстрацію нових транспортних засобів та заяв для заміни посвідчення водія. Про це повідомила прес-служба управління ДАІ у Львівській області.
Відповідні заяви, надіслані в електронній формі, будуть надходити до реєстраційно-екзаменаційних підрозділів ДАІ. Самі ж заяви громадяни можуть заповнювати за визначеною формою, яка розміщена на сайті управління ДАІ у Львівській області (dai.lviv.ua) у рубриці «Робота ВРЕР».
Для успішної реєстрації форми заяви її дані повинні бути повними та достовірними. Передача даних заповненої форми заяви про реєстрацію транспортного засобу до реєстраційного підрозділу ДАІ здійснюється в захищеному режимі. Подання заяви обумовлює добровільну згоду заявника на передачу та обробку його персональних даних у реєстраційному підрозділі ДАІ. Кожен громадянин має можливість подати на розгляд тільки одну заяву.
Крім того, подання заяви на розгляд є добровільною та необов`язковою дією і спрямоване лише на вдосконалення обслуговування громадян у реєстраційних підрозділах ДАІ МВС України.
У момент звернення до відділів реєстраційно-екзаменаційної роботи Державтоінспекції у Львівській області необхідно мати при собі: 1. паспорт громадянина України; 2. реєстраційні документи на транспортний засіб (свідоцтво на реєстрацію транспортного засобу, або ВМД, або довідку-рахунок).