6 лютого 1883 року народився українець, авіаконструктор, винахідник гідроплану Григорович Дмитро Павлович
Народився в Києві 6 лютого 1883 року. Закінчив Київське реальне училище, навчався у КПІ – там він почав відвідувати повітроплавний гурток. Перший біплан Г1 з двигуном "Анзані" потужністю 25кс Григорович побудував з бамбука (1910 р. ) Федір Терещенко, "однокашник" Григоровича, запросив його до співпраці, невдовзі на світ з'явилися два їхні спільні спортивні аероплани - Г2 і Г3. Конструктором і основним виконавцем усіх робіт був Дмитро Григорович, меценатом – Федір Терещенко.
Мріючи про літаючи човни, Григорович їде до Петербургу (1911 р.). З собою він перевіз з Києва один зі своїх літаків і здійснив на нім декілька вдалих польотів на Комендантському аеродромі. Їх свідком став Сергій Щетінін, засновник першого в російській імперії авіабудівного заводу "Перше Російське товариство повітроплавання С.С.Щетініна і Ко", саме Щетінін запросив молодого інженера , на посаду керуючого і технічного директора його заводу. Майже відразу молодий конструктор почав працювати над гідролітаком М1, М2, М4. (морський-1, 2, 4). Вдалою була конструкція двомістного М-5 (1915). Морський розвідник-бомбардувальник М-9, М-15 (1916) випускався до 1924р. Гідролітаки Григоровича за проектами, які продав за кордон Тимчасовий уряд Росії, вироблялися в США, Великій Британії, Італії та Франції.