Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Експерт розповів, як чиновники автодорожних служб виписують тендери під “своїх”

В Україні немає єдиних та прозорих вимог до учасників тендерів з ремонту доріг. Це дає можливість чиновниками автодорожних служб виписувати умови торгів під “свої компанії”. Про це в коментарі УНН заявив експерт із транспортних питань Вячеслав Коновалов.

Він розповів, що окрім основних, існують так звані додаткові вимоги, які слугують інструментом для маніпулювання під час проведення торгів.

“Проблема у тому, що відсутні єдині та універсальні правила для всіх. Кожен виписує умови до тендеру такими, якими він їх бачить. Проблема ще й в тому, що існують так звані додаткові угоди, де можна варіювати як хочеш, не зважаючи на те, що компанія вже виграла тендер", - наголосив він.

Коментуючи рішення АМКУ про скасування тендерів з ремонту волинських доріг, В.Коновалов зауважив, що відповідальність за зрив тендеру та дискримінацію учасників торгів мають понести чиновники волинської служби автодоріг.

"Служби автодоріг мають нести відповідальність за дискримінацію. Винних мають карати і ніяк інакше. І тут питання не до АМКУ, який скасовує ці тендери, а конкретно до таких замовників як Служба автодоріг у Волинській області", - сказав він.

Загалом, за його словами, це проблема не лише Волинської служби автодоріг, а всього “Укравтодору”, якому не вистачає політичної волі зламати цю корупційну систему.

"Дискримінація під час тендерів - це реально проблема. Про це говорять вже років десять. Реагувати на це має Славомір Новак (очільник “Укравтодору” – ред). І повірте, якщо є політична воля – в "Укравтодорі" дуже швидко реагують, ламають через коліно, а не відписують банальні "це виходить за межі наших повноважень”. Виходить так, що волі немає", - резюмував він.

УНН

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ