Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Fairlife - брендове молоко від Coca-Cola

Міжнародна корпорація Coca-Cola вирішила створити власний бренд дорогого молока Fairlife, - Еспресо.TV.

Fairlife буде коштувати вдвічі більше, ніж звичайне молоко, однак, як стверджують у компанії, їхній продукт містить на 50% більше протеїну і на 30% більше цукру. Окрім того, молоко від Coca-Cola не буде містити лактози.

Видання пише, що Coca-Cola виходить на ринок молока в дуже складний для цього бізнесу час. Споживачіі все менше купують традиційне молоко, надаючи перевагу ароматизованому товару з високим вмістом протеїну.

Еспресо.TV.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ