Львівські ресторатори вдосконалюють меню своїх закладів. У центрі міста близько 60% ресторанів матимуть фан-меню та близько 90% з них надаватимуть послугу «To go», повідомили в медіа-центрі «Львів 2012»,
«Ми впроваджуємо фан-меню для швидкого, безпечного та зрозумілого обслуговування. Це прості страви, які дуже швидко готуються – всього декілька хвилин. Страви та їхні назви сформовані таким чином, щоб гостям було зрозуміло, що вони замовляють. У цілому меню узагальнені, проте враховують специфіку кожного закладу. Як фан-меню, так і звичайне у наших закладах перекладені на англійську, німецьку, російську, польську мови», - розповів директор з маркетингу мережі ресторанів «Кумпель груп» Денис Ринський.
Кожне фан-меню включає приблизно 7-10 страв.
Фан-меню впроваджують близько 53% ресторанів по місту, з них у центрі – 57%. Послугу «To go» («Взяти їжу з собою») - матимуть 82% закладів громадського харчування міста, з них у центрі – 85%. Про це повідомили в управлінні економіки Львівської міської ради.
«Впровадити фан-меню погодилися більшість закладів. Багато ресторанів називають це експрес- або швидке меню, яке не потребує багато часу для приготування і є зручним для туристів. Також дуже показовим є те, що близько 85% закладів громадського харчування запровадили послугу «To go», що дозволяє брати їжу з собою», - зазначила в. о. начальника управління економіки Львівської міської ради Вікторія Довжик.
Довідка:
Рестораторам Львова 2 місяці тому місто запропонувало перекласти меню багатьма мовами, розробити фан-меню, забезпечити відвідувачів Wi-Fi, безкоштовними туалетами, впровадити безготівковий розрахунок, забезпечити безкоштовні карти, наявність щонайменше одного працівника на зміні, що володіє англійською мовою. Про виконання рекомендацій свідчитимуть наклейки «Привітне місто». В окремих ресторанах вже є меню на 8-ми мовах.
У рамках програми «Привітне місто» у Львові вже відзначено 135 закладів громадського харчування, з них 107 – в центральній частині міста.