Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

"За якісний транспорт" говорить про корупцію у справі будівництва двох АС у Львові

На фото АС-5
На фото АС-5
На фото АС-5
На фото АС-5
На фото АС-5
На фото АС-5
На фото АС-5
На фото АС-5
На фото АС-5
На фото АС-5
На фото АС-5
На фото АС-5
На фото АС-Західна (тимчасова)
На фото АС-Західна (тимчасова)
На фото АС-Західна (тимчасова)
На фото АС-Західна (тимчасова)
На фото АС-Західна (тимчасова)
На фото АС-Західна (тимчасова)
Приклад автостанції в Іспанії
Приклад автостанції в Іспанії
Приклад автостанції в Іспанії
Приклад автостанції в Іспанії
Приклад автостанції в Іспанії
Приклад автостанції в Іспанії
Приклад автостанції в Іспанії
Приклад автостанції в Іспанії
1/13
ГО "За якісний транспорт" звернеться до правоохороних органів з проханням дослідити, чи мала місце корупційна складова під час проведення конкурсу на будівництво двох автостанцій у Львові на вулиці Городоцькій і Зеленій. Також вони просять правоохоронців звернути увагу на порушення постанови КМУ №1081 чиновниками управління транспорту і зв`язку Львівської міської ради. Про це йдеться у їх прес-релізі.

Зокрема, у прес-релізі сказано: "У великій сесійні залі Львівської міської ради у середу, 19 жовтня, ГО «За якісний транспорт» організувала зустріч із депутатами Львівської міської ради.

Присутні обговорили такі питання:

  • Система громадського транспорту в містах ЄС;
  • Як повинен відбуватись конкурс на визначення переможця на обслуговування міських автомобільних пасажирських перевезень;
  • Актуальність додавання ряду пунктів до умов конкурсу, щоб покращити ситуацію із перевезеннями у Львові;
  • Робота управління транспорту і зв’язку;
  • Аналіз ситуації із виконання всіх рейсів АТП Львова;
  • Ситуація із приміськими перевезення, а також невиконання інвестиційного проекту щодо будівництва АС на вулиці Городоцькій і вул. Зеленій.

Під час обговорення цих питань ГО «За якісний транспорт»  запропонувала звернутись до міського голови Львова А. Садового, щоб він виступив ініціатором створення міжвідомчої робочої групи по вирішенню таких питань:

  1. Будівництво нових автостанцій для приміських автобусів.

Хочемо нагадати, що в липні (http://bit.ly/2eYAOKh) минулого року ЛМР оголосила конкурс на будівництво двох АС, на вулиці Городоцькій і Зеленій. 1 вересня 2015 року мали розкривати конверти, проте переможця так і не було визначено. Про будівництво цих двох АС, говорилось давно, починаючи ще з 2010 року, коли планувалось введення нової транспортної мережі Львова. Опісля, мали звести наступні дві АС в мікрорайоні Рясне і м.Винники, але станом на сьогодні жодна не збудована, тож потрібно публічним висвітленням пришвидшувати ці процеси.

  1. Ближнє примісто: віддати Львову чи залишити ЛОДА?.

З цього питання є такі думки:

- можна дозволити  ближньому примісту заїзд ранніх і вечірніх рейсів в ближній центр Львова, тобто щоб приміська маршрутка долала не більше ніж 20%(??) свого рейсу вулицями Львова;

- дозволити ближньому примісту їздити через Львів, але зменшити кількість рейсів.

Пояснимо на прикладі 138 маршруту, який їде в Лапаївку. Наразі там їздить близько 16 автобусів із інтервалом 7-10 хв. За цим принципом варто збільшити інтервал до 25 хв і знизити кількість до 8 машин. В 2001 році, за офіційними даними, там проживало приблизно 3 тис. мешканців, зараз близько 6-8 тисяч, половина  яких користується ГТ. Тому інтервал в 25 хв мав би їх задовольняти в частині того, що транспорт був би відносно завантажений і можна було б добратись в центр Львова;

- завести міські маршрути в ближні села, ця ідея має право на життя після того, як маршрут № 9 почне їздити в с.Муроване, а маршрут № 28 буде їздити в Рудно після 20 години.

Окремим пунктом було вирішено звернутись до міського голови Львова, щоб ЛМР звернулась в ЛОДА із проханням зняти із конкурсу до часу засідання міжвідомчої  робочої групи такі лоти конкурсу:

1. Маршрут №271а Львів (Рясне-2) - Підбірці; кількість автобусів: 12

32 і 33. Маршрут №184а Рудно - Львів (АС-2); кількість автобусів: 4

60. Маршрут №114 Сороки Львівські-Львів АС-3; кількість автобусів: 18

61. Маршрут №121 Борщовичі - Львів АС-3; кількість автобусів:8

84. Маршрут №287 Львів (АС-5) - Рудно ч/з Сихів; кількість автобусів: 6

Загальна кількість автобусів, які курсуватимуть через Львів по цих лотах, - 48 автобусів, з них - 42 буде їхати через перехрестя вулиць Городоцька – пр.Свободи  – пр.Чорновола, що в свою чергу  дублює ряд міських маршрутів і створює навантаження на міську дорожньому мережу, що тягне за собою затори на  вулицях Львова.

Також нашу організацію стурбувала ситуація із цими маршрутами з іншого погляду: чому одним перевізникам маршрути вкорочують, а іншим дають  можливість  їхати не на  крайню АС, а на автостанцію на протилежному кінці міста. Складається враження, що в ЛОДА є вибрані  населені пункти або там живуть  «правильні» люди, тому з цих населених пунктів автобуси мають їхати  в центр Львова.

Щодо міських маршрутів,  то на цій зустріч ми пояснили, яка плачевна ситуація  із  транспортом у  місті Львові, а  саме, що міські  маршрути  не справляються із тою кількістю пасажирів, які  очікують їх на зупинках. Головною причиною цього, є те що в кращому  випадку  в середньому випуск в робочі дні складає 70-75% автобусів, замість 100%. На  вихідні  і у вечірній час, цей  показник є приблизно 50-65% від потрібної кількості автобусів, і переважна більшість із них - малої  пасажиромісткості, хоч  згідно з договором кожного року  мало відбуватись оновлення рухомого складу на 20% на низькопідлоговий транспорт більшої пасажиромісткості, тобто за  п’ять років мало відбутись 100%  оновлення. На жаль, цього не відбулось. Плюс зараз  на  міські  автобуси додалось навантаження приміських, що в свою чергу через не оновлення і не повний випуск автобусів призводить до того, що люди не можуть сісти в транспорт і  мерзнуть  очікуючи на  наступний транспортний засіб.

Тому сьогодні  наша громадська організація звернеться в правоохороні органи із заявою:

а) про підозру у злочині, в частині того, що був оголошений інвестиційний конкурс на будівництво автостанцій, але переможця не визначено, ми бачимо корупційну складову в діях чиновників. На нашу думку, мешканці Мостиського, Самбірського, Ходорівського і Перемишлянсього напряму заслуговують на  нормальні умови очікування громадського транспорту, а натомість вони знову  будуть мерзнути зимою, мокнути від снігу і дощу, через те, що чиновники Львівської міської ради не спромоглись визначити переможця.

б) про порушення постанови КМУ №1081  чиновниками УТіЗу, яка зазначає: "Організатор повинен провести конкурс не пізніше ніж за два місяці до моменту закінчення строку дії договору (дозволу)".  Договір, завершується 31 грудня 2016  року,  а конкурс ще не  є оголошеним. Від моменту оголошення до початку проведення має пройти один місяць, тобто  чиновники порушують постанову в частині того, що проведуть його в кращому випадку за місяць до завершення дії договорів. Ці дії є свідомими, щоб три перевізники отримали в грудні нові автобуси та отримали додаткові бали, яких би  вони не мали якщо б конкурс провівся чітко згідно постанови 1081.

Звернемось до О.Синютки із проханням:

1) тимчасово  зняти з конкурсу наступні лоти: 1, 32, 33, 60, 84 до моменту доки не відбудеться  робоча зустріч міжвідомчої групи та не буде досягнута домовленість щодо приміських маршрутів.

2) створити міжвідомчу робочу групу, яка напрацює механізм вирішення  питання приміських перевезень.

Звернемось до А.Садового з проханням, щоб він:

1) Звернувся в ЛОДА із проханням тимчасово зняти з конкурсу наступні лоти: 1, 32, 33, 60, 84 до моменту доки не відбудеться  робоча зустріч міжвідомчої групи.

2) Звернувся з листом пропозицією до ЛОДА та голів ближніх сіл Львівської області, які межують із Львовом, щоб створити міжвідомчу робочу групу щодо врегулювання питання транспортного сполучення ближнього приміста.

3) Вжив заходів по наведенню порядку із міським маршрутами, бо цієї неділі на семи міських маршрутах після 18:45 не було жодного автобуса.

Звернемось також до голови комісії з питань житлово-комунального  господарства, розвитку інфраструктури (транспорту) та паливно-енергетичного комплексу громадської ради при ЛОДА І.М. Думи і до голови громадської  ради при УТіЗ ЛМР І.Б.Велійки, щоб зробити спільне засідання і розглянути питання пасажирських перевезень ближнього приміста", про це сказано у прес-релізі ГО "За якісний транспорт",

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ