Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Громадськість не має впливу на перевізників – Петро Волинський

Управління транспорту та представники громадських організацій під час „круглого столу” обговорили ситуацію з перевезеннями у Львові, але консенсусу не дійшли.
Як розповів у коментарі „Гал-info” представник громадської організації «Громадський рух ініціативної молоді» Петро Волинський, активісти передали транспортному управлінню мерії свої вимоги щодо покращення обслуговування пасажирів маршруток, однак ті досить прохолодно поставилися до цих ідей. „Ми запропонували запровадити видачу квитків із зазначенням відстані, маршруту, назви фірми і прізвища водія, диференційованої оплати за проїзд, запровадження чітко вказаних зупинок, громадського контролю за діяльністю перевізників і перебігом конкурсу тощо. Однак багато з наших ініціатив не сприйняли, сказали, що вони не на часі. Коли ж ми запропонували, щоб хоча б на деяких маршрутах їздили автобуси, пристосовані для інвалідів, сказали що їх важко закупити. Але з радістю сприйняли ідею про контроль громадськості за конкурсами щодо перевезень”, – каже він.
За словами Волинського, вони також запропонували, аби маршрутки їздили і вночі: „Можна було б хоча б на деяких маршрутах запровадити нічні перевезення хоча б раз на півгодини. Розумію, що це, можливо, нерентабельно, але вони ці гроші відпрацьовували б вдень. У багатьох містах таке практикують”.
Загалом, підсумовуючи результати „круглого столу”, активіст молодіжного руху зазначив, що громадськість практично не має впливу на перевізників і не може впливати на формування тарифу. „Перевізники подають розрахунки, що збирають 250-560 гривень але вони інформують, що перевозять стільки пасажирів, скільки зазначено в техпаспорті машини. А ми ж знаємо, що насправді вони перевозять значно більше людей, але не маємо документального підтвердження”.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ