Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Здоров'я

Імунолог: більшість медпрепаратів, які рекламуються, не вивчались, їх ефективність не доведено

Головний дитячий імунолог Києва, доцент кафедри дитячих інфекційних хвороб та дитячої імунології Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика, кандидат медичних наук Федір Лапій у інтерв'ю 5.ua розповів, що препарати проти грипу та ГРВІ, які рекламуються, в основному неефективні.

"Як тільки починається сезон застуд – для кого війна, для кого мати рідна. Як правило, те, що рекламується, неефективне. А те, що ефективне, не потребує реклами. Часто препарати, які рекламуються, не вивчались, не доведено їх ефективності. Це більше мас-маркет, ніж те, що потрібно приймати. Але багато людей на це ведеться. Деякі мої колеги кажуть "та нехай приймають, лиш би зайвий раз не чіпали зайвими консультаціями, дзвінками". І пацієнти зайняті і лікар ситий. У нас ще є міф, коли настає сезон застуд, тоді починають їсти лимони, бо там вітамін C. При тому, що у смородині набагато більше вітаміну С", – сказав він.

"До деяких пацієнтів заходиш додому і сльози на очі навертаються від часниково-цибульного віджиму. І деякі пацієнти ще носять на шиї зубчик часнику. Спочатку думаєш, можливо, це чийсь трофей. І всі вони хворіють на грип. І коли запитуєш "ну що, допомогло?", вони відповідають "ні". Це тебе захищає тільки від того, що до тебе у транспорті підходити не будуть", – додав імунолог. 

5 канал

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ