Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Економіка  |  Cуспільство

Кабмін пропонує ще більшу централізацію і тінізацію субвенції на дороги, - Канівець

Під «реформуванням» дорожнього господарства уряд просуває ще більшу централізацію і тінізацію фінансових потоків

Про це у авторській колонці на «Економічній правді» заявив народний депутат Олег Канівець.

«Реальним змістом біло-блакитних новацій є бажання залишити гроші в «Укравтодорі», а відповідальність перекласти на місцеві органи влади. Відтак, уряд зареєстрував законопроект щодо розподілу субвенції, пов'язаної з дорожньою мережею населених пунктів. Кабмін пропонує, щоб одержувачами коштів були бюджети не населених пунктів, а областей. Фактично, розподіл цих субвенцій хочуть віддати обласним державним адміністраціям – без жодних формул і розрахунків», – пише Олег Канівець .

Парламентар зазначає, що з прийняттям цього законопроекту міським головам доведеться їздити до голів ОДА, «бити чолом» і з протягнутою рукою випрошувати гроші на ремонт доріг. Хоча зараз ці субвенції приходять у міські бюджети напряму у прозорому законному порядку.

«На фоні численних протестів та корупційних викриттів скандальний «Укравтодор» вимагає дедалі більше державних коштів. Згідно з ухваленою урядом Державною цільовою програмою на 2013-2018 роки, у 2014 році на дорожнє господарство планують витратити 14,7 млрд грн – на 7,4% більше, ніж у 2013 році», – зазначає нардеп.

Якщо урядовий законопроект все ж таки буде підтриманий у Верховній Раді, парламентар прогнозує такі пріоритети у фінансуванні комунальних доріг в областях: «спершу – дороги до вілл глав ОДА та їх родичів, потім – дороги на ймовірному маршруті пересування кортежів президента і прем'єра, далі – дороги, якими їздять іноземці».

Канівець переконаний, що сьогодні у питанні реформування дорожньої галузі депутати, журналісти та громадськість не мають права втрачати пильності. «Потрібно домогтися реальної децентралізації й демонополізації дорожнього господарства, втілити чіткий і справедливий механізм фінансування державних, місцевих і комунальних доріг», – наголошує нардеп.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ