Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Кадровий портал склав типовий портрет журналіста

Традиційно вважається, що професія журналіста престижна та необхідна для демократичного розвитку суспільства. До речі, професійне свято медійники відзначають в Україні 6 червня.

Напередодні Дня журналіста Міжнародний кадровий портал hh.ua, дослідив, який він - український журналіст. Згідно з отриманими даними, кожен другий кореспондент працює у професії більше 6 років. 45% журналістів мають базові знання англійської, а 14% вільно володіють іноземною мовою, що дозволяє їм спілкуватися з іноземцями та використовувати англійську у роботі.

Як показав аналіз бази резюме hh.ua, професію журналіста у нашій країні до певної міри можна вважати жіночою. 57% жінок відмічають, що працюють у проф.сфері медіа.

Щодо освіти, то 88% пошукачів мають вищу фахову освіту (бакалавр, спеціаліст або магістр). Разом із тим, чимало журналістів мають вищу освіту за іншим напрямком. Серед них є культурологи, дизайнери, філологи, маркетологи тощо.  І тільки 12% тих, хто хоче бачити себе зайнятим у сфері ЗМІ, отримали лише середню освіту.

Згідно з даними, заявленими в резюме, більшість пошукачів володіють іноземною мовою. 45% пошукачів мають базові знання англійської мови. При цьому, кожен сьомий може проходити інтерв’ю. 14% пошукачів вільно володіють іноземною, що дозволяє активно співпрацювати з іноземними колегами, експертами та героями матеріалів. Кожен восьмий може читати професійну літературу. Лише 13% пошукачів взагалі не знаю іноземної та не мають можливості залучати досвід свої колег з інших країн у своїй роботі.

Якщо говорити про вік професії, то більшість (54%) серед журналістів – це молоді люди віком до 35 років.

Щодо досвіду, який мають українські медійники, то більше ніж у половини нараховується понад 6-ть років досвіду роботи за фахом. Кожен четвертий працює протягом 3-6 років. 15% - протягом 1-3 років. Ще 7% претендентів тільки планують розпочати кар'єру у сфері журналістики.

Бажаючи привернути увагу роботодавців, журналісти акцентують увагу на вмінні працювати в команді, хороших редакторських навичках, креативності та грамотності у написанні текстів. Як показав огляд вакансій, роботодавці висувають доволі серйозні вимоги до претендентів. Серед них: знання іноземних мов, гарні аналітичні здібності, а також навички роботи з мультимедійним контентом та SMM.

 Дані були отримані в результаті аналізу бази вакансій і більше ніж 90 тис. активних резюме журналістів на Міжнародному кадровому порталі  hh.ua у травні 2017 року.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ