Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Львів заробив на зовнішній рекламі 25 млн грн

Торік до міського бюджету від розміщення зовнішньої реклами надійшло близько 25 млн грн, тоді як у 2015 році місто отримало 16 млн грн. Водночас, у 2016 році суми штрафів за самовільне встановлення рекламоносіїв сягнули 127 тис. грн, що майже вдвічі більше, ніж у 2015 році. Про це розповів керівник КП «Адміністративно-технічне управління» Тарас Вітик. Повідомила прес-служба Львівської міської ради.

Економічний відділ, який забезпечує надходження до міського бюджету від розміщення зовнішньої реклами, щорічно збільшує суми надходжень. Якщо у 2014 році надходження від розміщення реклами становили майже 10 млн грн, то вже у 2015 році –  близько 16 млн грн. А у 2016 році місто отримало близько 24 млн грн. За самовільне встановлення рекламоносіїв у 2016 році юридичний відділ нарахував суми штрафів на загальну суму 127 тис грн, що майже вдвічі більше, ніж у 2015 році (64 тис. грн).

«У 2016 році надходження по рекламі було передбачено у розмірі 22, 7 млн грн. Ми виконали програму майже на 25 млн грн, тобто перевиконання плану становить 108,7% від надходжень», - зазначив керівник  КП «Адміністративно-технічне управління» Тарас Вітик.

Нагадаємо, такі надходження забезпечуються шляхом плати рекламорозповсюджувачів, згідно з виданими дозволами за користування місцями для розміщення засобів зовнішньої реклами, штрафів за самовільне встановлення рекламних конструкцій та сплатою пені за несвоєчасне внесення оплати.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ