Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

«Львівелектротранс» - банкрут?

Команда міського голови Львова Андрія Садового продовжує демонструвати безпорадність та некомпетентність у сфері управління міським транспортом. Прикладом цього є комунальне підприємство «Львівелектротранс», яке перебуває на межі колапсу через некваліфіковане управління активами та пасивами, які накопичувалися упродовж останніх років. Про це в коментарі Гал-інфо повідомив депутат Львівської міської ради від ВО «Свобода» Юрій Михальчишин.

ЛКП «Львівелектротранс» вже вкотре звернулося до міської влади з проханням надати підприємству фінансову підтримку.

«Станом на сьогодні є критичними цифри заборгованості перед ПАТ «Брокбізнесбанк», який надав свого часу кредит у розмірі 4 млн грн, цього року, у лютому, підприємство не сплатило тіло кредиту, тому щомісяця нараховуються штрафні санкції,  які сягають до 200 тис грн», - зазначив Юрій Михальчишин.

За словами Юрія Михальчишина, існує значна заборгованість щодо сплати податків (насамперед йдеться про податок з доходів фізичних осіб) яка сягнула (з квітня 2011-го по березень 2012 року) 4,5 млн грн. Борг щодо єдиного соціального внеску (з лютого по березень 2012 року) становить 2 млн грн.

«Через ці податкові борги підприємству у цьому році вже нараховані штрафні санкції  більш як 1 млн грн. На мою  думкуЮ фактично ці борги накопичені внаслідок безгосподарності, тому замість того, щоб закупити цього року новий рухомий склад, підприємство буде розраховуватися із цими штучними боргами», - сказав Юрій Михальчишин.

Як зазначив Юрій Михальчишин, однією із причин заборгованості є непродумане скорочення працівників «Львівелектротрансу» наприкінці минулого року, яке спричинило необхідність виплатити їм компенсацію, що не була закладена у бюджеті підприємства. Інша причина - торішнє тривале перекриття руху в центральній частині Львова, яке спричинило зменшення збору доходів на суму близько 5 млн грн.

«Станом на сьогодні існує реальна загроза блокування рахунків через зростання штрафних санкцій щодо несплати податків та нарахування пені за непогашення кредиту. Своєю чергою це може призвести до фактичної зупинку роботи міського комунального електротранспорту. Ще раз наголошу, йдеться не лише про об’єктивні обставини, а й про кричущу безгосподарність виконавчих органів Львівської міської ради», - заявив Юрій Михальчишин.

Вихід із цієї ситуації депутат вбачає у екстреному поповненні статутного фонду підприємства за рахунок внесення змін до бюджету розвитку Львова.

«Але треба розуміти, що це вже буде останній рятівний якір для потопаючого корабля, адже підприємство за означенням повинне заробляти кошти самотужки. Окрім того, у новій транспортній схемі багато радіальних маршрутів пріорітетно були надані саме «Львівелектротрансу», а це свідчить про те, що підприємство не повинне стати збитковим. Нині слід шукати системний вихід, а не аварійний порятунок. Для цього після погашення боргів слід звичайно ж здійснити повну фінансову ревізію і зміну системи фінансування підприємства. Воно повинно стати не просто самодостатнім, але прибутковим. Це можна реалізувати завдяки ідеї об’єднання двох підприємств «Львівелектротранс» та АТП№1. Разом вони б зуміли не просто втриматись на плаву, але стати прибутковими», - переконаний Юрій Михальчишин.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Завантаження...
Loading...