Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Львівський вокзал закінчив півріччя з прибутком у 10,7 млн грн

Вокзал станції Львів регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» завершив перше півріччя 2016 р. із прибутком 10 млн 653 тис. грн. Загалом доходи від підсобно-допоміжної діяльності підрозділу протягом січня—червня — 27,6 млн грн. Про це повідомило галузеве видання Укрзалізниці «Магістраль».

Чимало гостей старовинного міста Лева, зійшовши з потяга, одразу прямують до кімнат відпочинку. Загалом на вокзалі до послуг пасажирів 33 ліжко­місця у 12 номерах. Залізничники зізнаються, що для такого міста апартаментів замало, тож доволі часто не можна винайняти не лише номер, а й ліжко­місце.

«Кімнати відпочинку постійно заселені майже на 100 %, — розповідає начальник вокзалу станції Львів Роман Сенишин. — У будні ще можна винайняти номер чи ліжко­місце. А у вихідні та святкові дні, коли до Львова на різні фестивалі приїздять десятки тисяч гостей, ми могли б поселити вдвічі більше людей. Попит є, та, на жаль, кількість місць обмежена».

Така популярність кімнат відпочинку зумовлена й тим, що вони слугують і готелем, і хостелом. Тут є окремі номери класу «люкс», «напівлюкс» та номери з підселенням. Тим паче що доба проживання у тримісному номері з підселенням коштує дешевше, ніж у будь-якому хостелі міста. А зручності не можна порівняти, адже у номері є душова кабіна з гарячою водою та окремий санвузол. За ті ж 100 грн у хостелі вам запропонують набагато скромніші умови, запевняють залізничники.

Тож керівництво вокзалу бачить резерви для розширення цієї послуги, а відтак і збільшення надходжень від підсобно-допоміжної діяльності. На думку Р. Сенишина, під кімнати відпочинку можна переобладнати VIP-зал, що не користується попитом. Тоді як у «вокзальний готель» незалежно від пори року шикується черга клієнтів.

«Ще однією популярною послугою (її пропонує багажне відділення) є перевезення автомобілів, — розповідає Роман Сенишин. — Уже зараз, аби перевезти транспортний засіб зі Львова до Дніпра, необхідно планувати таку мандрівку практично за місяць наперед. За інших обставин ми не гарантуємо, що буде бодай одне вільне місце. Така ситуація склалася тому, що, крім автовласників, залізницею почали користуватися й автосалони, перевозячи в такий спосіб нові машини.

Дуже зручною виявилась і автостоянка, що розрахована на 195 машино-місць. Її щодня заповнюють на 80—95 %. Серед клієнтів — не лише пасажири, які, їдучи на кілька днів з міста залізничним транспортом, залишають свої автівки на парковці, а й мешканці, котрі живуть неподалік. Передбачено й чотири паркомісця для транспорту водіїв з обмеженими фізичними можливостями. Та й ціна більш ніж конкурентна: для автомобілів — 5 грн/год, для автобусів — 10, а для автобусів «Неоплан» із подовженою базою — 17 грн/год.

19,1 % становить приріст доходів камер схову;

20,4 % — кімнат відпочинку;

27,9 % — цеху харчування;

73,3 % — багажного відділення;

96,2 % — платної зали;

107,9 % — паркування;

135,4 та 43,8 % відповідно становить зростання прибутку, отриманого від оренди і рекламної діяльності;

9 тис. осіб — середньодобовий пасажиропотік на вокзалі туристичного Львова сьогодні.

Магістраль

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ