Слухай онлайн
Cуспільство

Львів’янам пояснили, чому зросте вартість проїзду в електротранспорті

Фото - Марія Шевців, Гал-інфо
Фото - Марія Шевців, Гал-інфо
Фото - Марія Шевців, Гал-інфо
Фото - Марія Шевців, Гал-інфо
Фото - Марія Шевців, Гал-інфо
1/5
Сьогодні, 7 серпня, у Великій сесійній залі ЛМР відбулись громадські слухання щодо підвищення тарифів на перевезення пасажирів у міському електричному транспорті. На слуханнях були присутні представники ЛКП «Львівелектротранс», які аргументували необхідність подорожчання квитків до 3 гривень (1,50 грн - пільговий), інформує кореспондент Гал-інфо.

Як пояснив заступник з економіки директора ЛКП «Львівелектротранс» Олексій Зварич, востаннє тарифи на проїзд в електротранспорті Львова переглядались у 2014 році. З тих пір економічна ситуація в Україні значно змінилась, зокрема на початку 2017 року мінімальна заробітна плата зросла до 3200 гривень. За словами Зварича, підняття вартості проїзду до 3 гривень дозволить підприємству уникнути заборгованостей щодо заробітної платні, а також підтримувати в належному стані існуючий рівень виробничої бази та рухомого складу без необхідності скорочення обсягу пасажирських перевезень.

Олексій Зварич також наголосив, що за 2016 рік «Львівелектротранс» поніс збитки на суму 61 млн 215 тис гривень, а рік перед тим – 51 млн 877 тисяч гривень. Збитковість підприємства не дає змогу керівництву оновлювати інфраструктуру та рухомий склад, а також впроваджувати сучасні системи збору оплати за проїзд. Це, своєю чергою, знижує рівень якості та безпеки перевезення пасажирів у електротранспорті. Аби покращити економічну ситуацію на підприємстві, вартість проїзду спочатку планували підняти до 4,50 гривень, однак згодом вирішили зупинитись на 3 гривнях. При цьому, навіть така сума повністю не вирішить фінансові проблеми підприємства, адже розрахунковий нормативний тариф становить 3,70 грн.

Із серпня львів'яни платитимуть 4,5 грн за проїзд у електротранспорті

На громадських слуханнях також виступив голова профспілкової організації ЛКП «Львівелектротранс» Ігор Гайдар, який зазначив, що працівники ЛКП «Львівелектротранс» виконують свою роботу у складних умовах. Більше 50% колективу складають пенсіонери, оскільки молоді люди неохоче йдуть на таку роботу. Покращивши умови праці, керівництво підприємства сподівається докорінно змінити ситуацію з браком кадрів.

У відповідь на аргументи представників ЛКП «Львівелектротранс», громадські активісти висунули пропозицію посилити контроль над пасажирами, які не оплачують проїзд, а також заохочувати львів’ян купувати місячні абонементи. Олексій Зварич, своєю чергою, заявив, що кожного місяця контролери, а також волонтери від громадських формувань, штрафують за безквитковий проїзд близько 600 пасажирів електротранспорту.

За підсумками громадських слухань прийняли резолюцію, яку згодом направлять до Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львова. За планом, тарифи на перевезення пасажирів у міському електричному транспорті зростуть з 1 вересня 2017 року.  

У Львові дають «друге дихання» 35-річним трамваям

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Завантаження...
Loading...