Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

На базі старих трамваїв КТ-4SU у Вінниці створили трамвай майбутнього

фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
фото - vinnitsa.info
1/12
Сьогодні, 3 вересня, Вінницька транспортна компанія презентувала сучасний трамвай, створений на базі вагону КТ-4SU. Оновлений трамвай отримав сучасний дизайн та системою керування чеської компанії Cegelee.

Новий трамвайний вагон обладнано системою кондиціонування, світлодіодним освітленням, зручними сидіннями та бездротовим інтернетом. Також в салоні встановлено 4 відеокамери, іще дві знаходяться зовні вагону та виконують функцію дзеркал.

В.о. вінницького міського голови Сергій Моргунов розповів, що новий трамвай вінничани побачать на День міста, однак, на маршрут він вийде у жовтні.

"5 вересня Вінницька транспортна компанія подарує вінничанам фактично новий, сучасного вигляду трамвай. На початку жовтня вінничани зможуть користуватися цим трамваєм. Цей перший трамвай буде їздити на всіх маршрутах, щоб всі могли ним скористатись і відчути цю красу, яку зробив колектив Вінницької транспортної компанії", - розповів Сергій Моргунов.

Також, за словами представників Вінницької транспортної компанії, буде модернізовано іще три трамваї. Один із них буде виготовлений практично з нуля. Цей вагон буде обладнано низькою підлогою, що дозволить користуватись транспортом людям з обмеженими фізичними можливостями.

Модернізація трамваю обійшлась міському бюджету в 3,6 млн. гривень.

Зазначимо, що трамвайний парк Львова складається переважно з вагонів Tatra KT4 та його модифікацій. На балансі підприємства станом на 1 січня 2012 року перебувало 122 вагони, з котрих понад половина не виходить на лінію та потребує капітального ремонту.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ