Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Національний банк проведе ребрендинг до кінця року

Національний банк України за фінансової допомоги Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) у партнерстві з Еkonomikacommunications hub розпочав роботу над проектом із ребрендингу. Про це повідомила начальник управління інформації та громадських комунікацій НБУ Наталія Бондаренко, передає прес-служба НБУ.

"Ми прагнемо бути гармонійними у своєму позиціонуванні, яке має відображати внутрішні перетворення, незалежність та вагомість для розбудови новітньої української держави. Наразі існуючий логотип НБУ та його айдентика не візуалізують наших змін та ролі в країні. Сьогодні Національний банк є національним лідером реформ, має визнання та повагу у світі. Наша візія – бути сучасним, відкритим і незалежним центральним банком, який має довіру суспільства та інтегрований до європейської спільноти центробанків", - зазначила Наталія Бондаренко.

За словами Наталії Бондаренко, оновлена візуалізація бренда буде логічно пов’язана із іншим не менш важливим проектом центрального банку – новим веб-сайтом, який запрацює вже восени. Тож нашим завданням є одночасно та якісно втілити ці два проекти.

USAID співпрацює з Україною вже 25 років і наразі підтримує реалізацію реформи фінансового сектору в Україні, надає технічну та фінансову допомогу Національному банку України та іншим регуляторам фінансового ринку.

"Розробка нового веб-сайта НБУ відбувається за фінансової допомоги USAID. Оновлення веб-сайта та створення нового логотипу є логічним кроком, щоб привернути увагу громадян до істотних змін, які відбулися у фінансовому секторі країни, допомогти громадянам вільно і безпечно орієнтуватися в світі фінансів, а також сприяти підвищенню довіри до фінансового сектору. Це стратегічно важливо як для громадян, так і для країни загалом, щоб вивести фінансовий сектор на новий рівень розвитку, який би вирішував фінансові потребі і підприємств, особливо малих і середніх, і громадян зокрема. Ми пишаємося співпрацею з Національним банком України та маємо в планах велику низку заходів у рамках цих та інших проектів USAID",- наголосила керівник програм фінансового сектору USAID Наталія Бережна.

Для роботи над ребредингом НБУ та USAID запросили команду кращих українських фахівців рекламно-комунікаційного ринку. У рамкахпроекту MMR Lab, який реалізує Еkonomika communications hub, ці експерти розроблять пропозиції щодо ребредингу центрального банку, зокрема новий логотип.

За словами CEO Ekonomika Communication Hub Ірини Рубіс, як для проекту MMR Lab у цілому, так і для експертів, які увійшли до неї, це – водночас беспрецедентний професійний виклик і можливість зробити власний внесок у реформування країни.

Ребрендинг передбачає зміну логотипу та фірмового стилю НБУ. Реалізація цього проекту дасть змогу розробити новий фірмовий стиль (брендбук)  відповідно до сучасних тенденцій корпоративного дизайну.

 "Усі елементи візуального сприйняття бренда Національного  банку України, починаючи від шрифта та візуалізації деталей, мають буди легкими та приязними до користувачів. Ми повинні  врахувати досвід кращих практик центральних банків світу в комунікаціях із громадськістю. Водночас новий фірмовий стиль центрального банку має якомога коректніше зберегти його спадкоємність із попереднім", - додала Наталія Бондаренко.

Нова айдентика українського центробанку буде презентована громадськості після запуску нового сайта НБУ (проектна дата - вересень 2017 року).

Довідково

У цьому проекті НБУ отримує підтримку від Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках проекту "Міжнародні партнерства заради фінансового сектору" (IP-FSS).  Це - додатковий проект Агентства США з міжнародного розвитку в рамках регіональної програми "Регіональний економічний розвиток".

Він надає Національному банку міжнародну технічну допомогу за напрямком розвитку комунікацій, зокрема щодо створення нового веб-сайтата ребрендингу центрального банку.

MMR Lab – окремий проект Еkonomika communications hub, до якого належить маркетингове онлайн-видання Marketing Media Review (MMR).

MMR Lab – творча лабораторія, покликана в короткі строки розробити комплексне рішення певного маркетингового завдання. Її учасниками стають топ-6 професіоналів рекламно-комунікаційного ринку, які добираються виданням MMR відповідно до специфіки потреби клієнта.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ