Слухай онлайн
Cуспільство

Новий онлайн-сервіс ПАТ «Львівобленерго» — «Персональний кабінет»

Новий онлайн-сервіс «Персональний кабінет» для споживачів ПАТ «Львівобленерго» запрацював у лютому 2017 року за адресою: https://info.loe.lviv.ua. Онлайн-платформа покращить якість взаємовідносин і співпраці компанії та клієнтів.

Про це повідомили сьогодні під час прес-конференції директор з електропостачання ПАТ «Львівобленерго» Костянтин Ющак та директор з інформаційних технологій ПАТ «Львівобленерго» Людмила Польова.

«Новий онлайн-сервіс дає можливість працювати як побутовим, так і  юридичним клієнтам. Основні переваги «Персонального кабінету» — це можливість нашим клієнтам самостійно, через Інтернет, подавати покази і переконатись в тому, що ці покази зафіксовані; бачити своє нарахування; аналізувати власне споживання електроенергії», — розповів Костянтин Ющак.  

Зареєструвавшись на сайті як користувач сервісу Ви отримуєте свою особисту сторінку — «Персональний кабінет клієнта». До свого «Персонального кабінету» Ви можете  додати декілька своїх помешкань та фірм (тобто кілька особових рахунків приватних помешкань, кілька договорів з електропостачання на юридичних осіб).

Сервіс зручний, зокрема, для юридичних споживачів — тепер не потрібно буде їхати з документацією у відділення електропостачання та витрачати час на подачу Акту про спожиту електроенергію.

«Над новою онлайн-платформою ми працювали весь минулий рік і намагались зробити її максимально гнучкою і зручною для клієнта. Для юридичних клієнтів є одне зауваження. Аби користуватись новим сервісом потрібно укласти додаткову угоду, де прописано електронну скриньку і телефон особи, яка уповноважена здійснювати розрахунки через «Персональний кабінет», — розповіла Людмила Польова.

У «Персональному кабінеті» можна в режимі онлайн подати показники електролічильників, дізнатись про нарахування за світло, роздрукувати квитанції, подати запит та переглянути історію запитів, тощо.

Онлайн-платформа розрахована на використання як зі стаціонарних ПК, так і зі смартфонів та планшетів.

Якщо Ви були користувачем розділу «Мій дім» на веб-сайті ПАТ «Львівобленерго» - Ваші дані автоматично завантажені в «Персональний кабінет», просто за потреби оновіть свій пароль, а Ваш Особовий рахунок вже доданий до Вашого «Персонального кабінету».

Ваші пропозиції та зауваження щодо роботи сервісу подавайте на сторінці «Персонального кабінету» - «Створити запит».

Нагадаємо, з 1 березня 2017 року  Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) вводить нові тарифи на електричну енергію для населення.

Зі своєї сторони ПАТ «Львівобленерго» працює над тим, щоб зробити свої послуги максимально зручними для клієнтів.  

         Довідка. Згідно з рішенням НКРЕКП, з 1 березня цього року тарифи на електроенергію для населення в середньому зростуть на 26%. Мешканці оплачуватимуть за тарифами: 90 коп. за 1 кВт•год з ПДВ за обсяг, спожитий до 100 кВт∙год електроенергії на місяць (включно), 168 коп. — за обсяг понад 100 кВт∙год.

Детальніше про тарифи можна дізнатись на веб-сайті Товариства www.loe.lviv.ua та веб-сайті НКРЕКП — www.nerc.gov.ua

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Завантаження...
Loading...