Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн

Пішохода підкине вгору і вбік, якщо його збити на швидкості 50 км за год

У Міністерстві інфраструктури України погодили проект постанови Кабміну, яким пропонується встановити у населених пунктах максимально дозволену швидкість для автотранспорту до 50 км/год. Чому саме 50 км/год, пояснення нема, про це пише журналіст Гал-інфо Ярослав Левків.

І далі: "Натомість в ЄС, частиною якого Україна має намір стати, максимальна швидкість 50 км/год передбачена на околицях населених пунктів, а в центральних частинах, де щільний рух транспорту і пішоходів – до 30 км/год. Як не парадоксально, такі обмеження не призводять до заторів, бо чим менша швидкість руху авто, тим більша пропускна здатність вулиць населеного пункту. На великих швидкостях існує потреба у більшій дистанції для безпечного руху автомобілів.

Окрім того, дослідження і статистика свідчать, що при зіткненні автомобіля з пішоходом або велосипедистом на швидкості 30 км/год, імовірність виживання пішохода або велосипедиста середньостатистично становить 95%. А при швидкості 50 км/год цей показник зменшується до 20%.

Є очевидна потреба дізнатись безпосередньо у керівника уряду та його підлеглих: «Ви, панове чиновники, відстоюєте який показник виживання громадян України під час аварій – 95 чи 20?».

Також Ярослав Левків нагадав, що у Львові існують смертельні перехрестя: "Навпроти Львівського цирку автомобіль, який рухався зі швидкість понад 50 км/год від Привокзальної площі, збив жінку на пішохідному переході, яка йшла на зелене світло світлофора. Від сильного удару її підкинуло вгору і вбік від легковика. На сайті «Варта1» можна переглянути це моторошне відео. За словами близьких потерпілої, її помістили в реанімацію у вкрай важкому стані. Для її маленької дитини буде велике щастя дочекатись із лікарні мами не каліки.

Про небезпечні для пішоходів перехрестя «Городоцька – Ярослава Мудрого» і «Городоцька – Гоголя – Бенедиктовича» писали неодноразово. Однак ні у міській раді, ні у міського голови, ні у «Львівавтодорі», ні у Галицькій райадміністрації, ні у Патрульній поліції Львова – жодної реакції на публікації. Принаймні видимої.

Більше того, 7 липня 2017 року на перехресті «Городоцька – Гоголя – Бенедиктовича» була така ж ситуація: автотранспорт постійно їхав на червоне світло, створюючи загрозу життю пішоходів. На виклик Патрульної поліції, зареєстрований у Галицькому райвідділі №23020, патрульні інспектори Жукович Л.І. та Рибак О.С. не прибули. Телефоном вони повідомили, що складуть акт і дистанційно забезпечать пішоходам безпечний перетин перехрестя. Обіцянку патрульні не виконали, бо на вказаному перехресті водії і далі порушують Правила дорожнього руху.

Не вдалось додзвонитись ні до Романа Пилипенка, нового керівника Патрульної служби, ні до Андрія Богуша, керівника відділу чергової служби, щоби обговорити заходи для покращення безпеки руху транспорту й пішоходів на цих ділянках. Підлеглі повідомляли, що їхнє начальство день-денно перебуває поза приміщенням Управління поліції, перевіряє пости. Зателефонувати на мобільний телефон заявника, коли завершать свої невідкладні справи, керівництво Патрульної служби не вважає за доцільне. Антон Пузиревський, попередній керівник Патрульної служби, був доступним для громадян, його можна було застати в Управлінні поліції".

Також нагадаємо, що Юрій Квятківський, чільний прокурор у Львівській області, днями повідомив, що за кількістю аварій на дорогах зі смертельними наслідками Львівщина посіла в Україні перше місце. Згідно зі статистикою, у першому півріччі у Львові трапилось 402 ДТП, в яких 474 осіб отримали травми, а 18 – загинули. На дорогах Львівщини за цей же період зафіксовано 262 ДТП, в яких загинули 50 осіб, а 396 – зазнали травм.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ