Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Проект «Львівобленерго» здобув гран-прі на конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2009»

Гран-прі, високі призові місця та нагороди конкурсними номінаціями – результат, з яким повернувся відділ корпоративних зв’язків ВАТ „Львівобленерго” з конкурсу „Краще корпоративне медіа України 2009”. Імена переможців стали відомі 6 листопада 2009 року, під час урочистої церемонії нагородження у Києві в бізнес-центрі „Парус”. Про це повідомив Відділ корпоративних зв’язків ВАТ “Львівобленерго”.

ВАТ „Львівобленерго” представило корпоративні проекти у 5 категоріях, кожен з яких привернув увагу журі: книга „Історія електрифікації Львівщини” – гран-прі, сайт www.loe.lviv.ua – 2 місце, календар – 2 місце, вісник „Контакт” – нагороджений номінацією конкурсу за послідовну корпоративну політику і стабільність, річний звіт Товариства – Дипломом Учасника конкурсу.

За звання найкращих і символічну стелу з яскравою зіркою змагалися 70 корпоративних проектів України в 9 категоріях: сайт, книжка, річний звіт, газета (зовнішнє видання), газета (внутрішнє видання), журнал (зовнішнє видання),  журнал (внутрішнє видання), фільм, календар. ВАТ „Львівобленерго” брало участь у конкурсі поруч з провідними компаніями, серед яких ВАТ "Концерн Галнафтогаз", ВАТ „Райффайзен Банк Аваль” ЗАТ „Оболонь” та інші.

Президент Асоціації Корпоративних Медіа Оксана Тодорова зазначила: „В 2009 році на конкурсі були представлені проекти,  які проходять різні етапи свого еволюційного розвитку, тому зробити вибір на користь найкращих проектів було не важко. Лідерів сфери корпоративних медіа відрізняють не лише бездоганність форми і змісту, але й особлива емоційна складова, яка передає характер і дух компанії”.

Конкурс відбувся в рамках Форуму Інновацій „Тренди 2010 в маркетингу, менеджменті, медіа”. На Форумі виступила Галина Єлісеєнко, керівник відділу корпоративних зв’язків ВАТ „Львівобленерго” з презентацією на тему: „Інновації в корпоративних медіа
при формуванні позитивного образу компанії-природного монополіста”.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ