Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Реклама в регіонах деградуватиме – Роман Андрейко

Заборона розміщення регіональної реклами на загальнонаціональних телеканалах може призвести до деградації ринку телереклами. Так прокоментував наміри Національної Ради з питань телебачення та радіомовлення генеральний директор Телерадіокомпанії «Люкс» Роман Андрейко.
«Негативним моментом є те, що виробник регіонального рівня втратить можливість рекламуватись на всеукраїнських каналах, а це може негативно вплинути на розвиток підприємства. Звичайно, регіональні телерадіокомпанії матимуть більший прибуток, однак це ненадовго», – сказав Роман Андрейко.
На думку генерального директора телерадіокомпанії «Люкс», відсутність конкуренції на ринку реклами у регіонах сприятиме її деградації, а відповідно і зниженню ефективності. Тому з часом підприємства все менше і менше звертатимуться до місцевих телекомпаній з метою розмістити рекламу.
Нагадаємо, голова Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Віталій Шевченко хоче ввести заборону розміщення регіональної реклами на загальнонаціональних каналах, вважаючи, що такий крок у переформатуванні ринку реклами сприятиме «виживанню місцевих телеканалів».
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ