Слухай онлайн
Економіка

Семенюк пропонує працівникам ЛАЗу піти шляхом працівників Чорноморського суднобудівного заводу

Проблему невиплати заробітної плати працівникам Львівського автобусного заводу, власником якого є брати Чуркіни, можна вирішити таким же чином, як вирішувалася проблема Чорноморського суднобудівного заводу, власниками якого є ті ж самі особи. Про це сьогодні під час прес-конференції у Львові повідомила голова Фонду держмайна України Валентина Семенюк-Самсоненко.

На її думку, проблеми працівників ЛАЗу пов’язані з невиконанням інвестиційних зобов’язань, що є типовою проблемою для України. Як повідомила Семенюк, 1997 року було проголошено програму з приватизації, строк дії якої закінчився у 2002 році. «Ми досі діємо по старій програмі, -- каже Семенюк. -- Лише 2005 року було видано підзаконні акти, які створювали механізми реалізації цієї програми».

Відтак, як пояснила Семенюк, з 2003 року підприємства потрапляли у приватні руки під «смішні інвестиційні зобов’язання тривалістю 6-7 місяців, в окремих випадках – один рік». Тому, на думку голови Фонду держмайна, потрібно контролювати виконання інвестиційних зобов’язань, а також йди у суд з позовами щодо невиплати заборгованості.

За її словами, змінити контроль над Чорноморським суднобудівним заводом вдалося після двох з половиною років судових засідань, і Чуркіни тепер не є власниками підприємства. «В такому випадку в суд ішли представники обласної державної адміністрації, обласної ради, міської ради, профспілки, стояли камери, і я особисто була присутня на судових засіданнях. – каже Семенюк. – Лише в такому випадку суддя винесе рішення на користь працівників підприємства».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Завантаження...
Loading...