Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Туристи у Львові найбільше люблять самостійні екскурсії та посиденьки в кафе

У червні цього року ЛКНП «Центр розвитку туризму» управління туризму Львівської міської ради спільно з Інститутом міста провело уже традиційне дослідження відпочинкових туристів з метою визначення особливостей туристичного ринку міста. В опитуванні методом «face to face» взяли участь 400 відпочинкових туристів. Це, в основному, молоді люди віком 26-35 (33,8%) та 18-25 років (23,6%). Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.

«Окрім наших ключових туристичних ринків (Україна, Польща, Німеччина, США), серед гостей міста були широко представлені мешканці країн-сусідів України (Чехія, Словаччина, Угорщина), а також туристи з Італії та Іспанії. Ці країни є нашими потенційними ринками. Змінився також і профіль «львівського» туриста. Цього разу переважають одружені (59,3%) жінки (57,8%), минулі дослідження показували, що переважають неодружені (58%) чоловіки (52%).», зазначає Мар’яна Олеськів, директор ЛКНП «Центр розвитку туризму».

Найпоширенішими під час перебування у Львові є самостійні екскурсії містом (87,5%), посиденьки в кафе, кав’ярнях, ресторанах (76,3%), відвідування музеїв, галерей, виставок (50,0%), екскурсії містом у супроводі гіда (26,8%), відвідування концертів (24,0%) та релігійних об’єктів міста (23,0%).

За період перебування в місті турист витрачає в середньому 120,60 євро, витрати на сім’ю (двоє дорослих і діти) – 264,86 євро. Іноземні гості традиційно залишають в місті більше коштів - приблизно 217,18 євро, натомість внутрішні туристи витрачають менше - в середньому 136,01 євро.

Переважають туристи, які прибувають до Львова потягом (40,0%), власним автомобілем (18,3%), літаком (15,3%) або рейсовим автобусом (12,8%).

Переважна частка гостей зупиняється в готелях (24,2%), у родичів чи друзів  -25,2% та в апартаментах 22,7%.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ