Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові кажуть, що не забороняли приміським маршруткам їздити містом

Місто не приймало жодних рішень щодо визначення на території Львова кінцевих зупинок приміських маршрутів. Він наголосив, що перевізники, які обслуговують приміські маршрути, укладають угоди з департаментом транспорту ЛОДА, повідомила прес-служба Львівської міської ради.

«Область намагається привести до чинного законодавства роботу приміських маршрутів, адже, відповідно до законодавства, приміські маршрути мають їхати до найближчої автостанції, або визначеної кінцевої станції. На сьогодні у нас є тільки 2 напрямки, які не мають автостанцій  - це яворівський та золочівський напрямки, які не мають сертифікованих зупинок. Для них визначено 2 кінцеві зупинки: на вул.Личаківській, 182 біля колишньої АС-6 і біля Янівського цвинтаря – колишня АС-4. Інші напрямки мають свої станції, які отримали від державних органів відповідні сертифікати на своє функціонування», - зазначив  начальник управління транспорту ЛМР Віктор Щир.

Він також зазначив, що місто неодноразово зверталося до ЛОДА щодо врегулювання питання з приміськими маршрутами. «І область намагається привести до законодавства свої маршрути. Департамент транспорту ОДА укладає угоду з перевізниками, де чітко прописано, з якого села і до якої автостанції чи кінцевої зупинки вони мають їздити. І маршрут повинен їздити відповідно до угоди, а не придумувати собі кінцеві зупинки», - зазначив Віктор Щир

За його словами, врегулювати питання з приміськими маршрутами потрібно до впровадження е-квитка: місто планує охопити навколишні села міським сполученням за міськими тарифами.

«Цю проблему потрібно було починати вирішувати. Ми плануємо, що в грудні ЄБРР оголосить конкурс на впровадження е-квитка у нашому місті. І коли ми впровадимо його, очікується, що з початку 2018 року, ця проблема збільшиться вдвічі для мешканців приміських сіл та для перевізників. Мешканцям Львова буде зручніше і вигідніше купувати місячний абонемент на проїзд, що буде дешевше і дозволить їздити з пересадками, не оплачуючи двічі проїзд. Люди з сіл можуть купити такий проїзний, але вони мусять оплатити проїзд і у приміському транспорті. Вихід з ситуації такий: ближнє передмістя, поступово, до впровадження е-квитка, треба охоплювати міськими перевезеннями по міському тарифу. Є розуміння у влади міста, у керівництва області, що це треба робити. Ми очікуємо, що найбільший супротив буде від перевізників, які обслуговують приміські маршрути на даному етапі. Чому? Бо вони офіційно мають угоду з департаментом транспорту ЛОДА курсувати з певного села до певної автостанції. І на цьому відрізку встановлено відповідний тариф, по якому вони замовляють квитки. Вони звітують перед фіскальними органами про пасажиропотоки на цьому маршруті і, відповідно, платять податки. Інший відрізок – від кінцевої, визначеної в угоді, і по місту, куди вони їдуть, цей дохід вони збирають собі, не показуючи фіскальним органам. Тому найбільший супротив буде перевізників.

Але до цього кроку треба йти. Рішення, яке прийняла область, є своєчасним. Людей треба готувати до електронного квитка», - зазначив Віктор Щир.

Також він додав, що на сьогодні, попри рішення ЛОДА, ще 6 приміських маршрутів курсують через місто.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ