Слухай онлайн
Cуспільство

У небі над Луцьком тренуються бомбардувальники Повітряних сил

Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
Фото: Регіональний медіа-центр Міністерства оборони України (м. Львів).
1/18
Упродовж двох тижнів у Луцьку на базі військового аеродрому триває льотно-методичний збір льотного складу бригади тактичної авіації імені Петра Франка Повітряних сил Збройних Сил України, яку очолює льотчик 1-го класу полковник Микола Коваленко. Про це йдеться у повідомленні регіонального медіа-центру Міністерства оборони України (м. Львів).

Основна мета зборів - підготовка льотного складу до бойових дій вдень та вночі на фронтових бомбардувальниках та літаках-розвідниках у різних погодних умовах та у різний час доби. Льотчики вчаться виконувати складні види маневрів у повітрі та вражати наземні цілі бомбами та ракетами.

Пілоти та штурманський склад, які тренуються на Волині, прибули з Хмельниччини. Луцьке летовище для них – оптимальний варіант. Поруч – авіаційний полігон «Повурськ», де можна практично відпрацювати не лише вправи пілотування на фронтових бомбардувальниках та літаках-розвідниках у різних погодних умовах та у різний час доби, але й практично виконувати складні маневри літаків у повітрі. Та, головне – відпрацювати застосування бортового озброєння літаків та практичне бомбометання.

Передислокація авіаторів з Хмельниччини та посилені тренування у небі над Волинню мають практичну мету. Практичне виконання перебазування на новий аеродром, це також елемент льотної підготовки. До того ж, час польоту до авіаполігону з Луцька значно менший, а це – значна економія ПММ та коштів держави.

Як зазначив командир бригади, кожне виконання завдань екіпажами пов’язано з протидією засобам ППО умовного противника, керування бойовою машиною в умовах роботи засобів ворожих РЕБ. Умови тактичної обстановки беруться реальні. Зокрема, дальність та радіус дії окремих зразків засобів ППО та РЕБ, погодні чинники, закладаються випадки раптової відмови або виведення з ладу окремих вузлів та агрегатів крилатих машин тощо. У програмі підготовки льотного складу частини усі завдання зростають у складності по експоненті: від простого до більш складного.

– Літаки працюють, як нові, - говорить старший авіатехнік ескадрильї капітан Валерій Піхур. – Наземний персонал досвідчений. Техніки – фахівці 1-го, 2-го класу, багато мають класну кваліфікацію «майстер». Кожен знає свій «маневр» біля літака. 40 хвилин на передполітний огляд. Згодом, між зльотами та посадками це контроль направленості літака усіма рідинами, киснем, вкладення парашута та нового озброєння тощо. Не складно, якщо дотримуватись усіх інструкцій та правил.

Довідково: Фронтовий бомбардувальник Су-24М поступив на озброєння у 1983 році. Призначений для нанесення ракетно-бомбових ударів у простих та складних метеоумовах вдень та вночі. У тому числі й на малих висотах з прицільним ураженням наземних та надводних цілей. Екіпаж - 2 чоловіка, довжина-25 метрів. Максимальна злітна маса (споряджений та заправлений) – 39 тон. Максимальна швидкість -1400 км/год. Радіус дії - 800 км. Серед літаків бригади, які залучено для проведення льотно-методичного збору є такі, що пройшли модернізацію та ремонт на авіаційно-ремонтних підприємствах України.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Завантаження...
Loading...