Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У проекті Генплану Львова передбачили, як вирішити проблему з заторами

На сьогодні рівень автомобілізації у Львові становить орієнтовно 160 авто на 1000 мешканців. Очікується, що цей показник досягне європейського рівня – 500-550 авто на 1 000 мешканців. Про це сьогодні, 31 серпня, під час громадських слухань проекту «Коригування генерального плану міста Львова» повідомив керівник АПМ №2 ДІПМ «Містопроект» Віталій Дубина.

«Ми на сьогодні маємо в центрі міста суцільні корки, при 160 авто на 1000 мешканців, а показник автомобілізації обов’язково зросте до європейського рівня», - зазначив він і пояснив, що у Львові переважно радіальна структура магістралей, яка веде до накопичення транспортних засобів в центральній частині міста.

«Нам гостро не вистачає об’їздів. У проекті Генерального плану запропоновано поступове перетворення системи вулиць, переважно радіальної, у радіально-кільцеву», – зазначив він.

Таким чином у проекті Генерального плану Львова першочергово планують завершити будівництва першого, наближеного до центру кільця магістральних вулиць.

«Ця система магістралей повинна відповідати стандартам магістральних вулиць – не менше, ніж 6 смуг руху і розв’язки в різних рівнях на всіх перетинах з радіальними вулицями. Це дасть можливість об’їзду транзитного транспорту центральної частини міста», - розповів Дубина.

Окрім того, при будівництві магістралей, у транспортних вузлах передбачається будівництво перехоплюючих багатоповерхових парковок. Стосовно доїзду до центру міста, то запропоновано доїжджати громадським транспортом, а на в’їзд ввести обмеження.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ