Укрзалізниця працює над впровадженням швидкісного руху в Україні, зокрема, над формуванням національного швидкісного пасажирського транспортного коридору Львів – Київ – Харків – Донецьк на першому етапі й продовженням до Дніпропетровська – на другому.
"У першу чергу, йде велика робота з підготовки інфраструктури. Технічний стан полотна дозволяє Укрзалізниці впроваджувати швидкісний рух. На сьогодні облаштування шляхів, система безпеки відповідають європейським стандартам", - зазначив гендиректор компанії Михайло Костюк.
Він також зазначив, що впровадження швидкісного руху до 160 км/год сприятиме інтеграції українського залізничного транспорту в єдину європейську транспортну мережу швидкісного залізничного сполучення.
"Укрзалізниця свідомо працює над впровадженням руху поїздів в Україні зі швидкістю до 160 км/год. Це економічно обгрунтована світова практика. У сусідніх країнах – Польщі, Угорщині, Словаччині – вже працюють над тим, щоб системно впровадити на пасажирських ділянках швидкість руху до 160 км/год. А вже наступним етапом буде виділення лінії з поступовим підвищенням швидкості руху до 180 км/год", - підкреслив він.
З метою впровадження швидкісного пасажирського руху в Україні розроблено нову схему розмежування руху пасажирських і вантажних поїздів, що дозволяє збільшити пропускну спроможність вантажних перевезень і запровадити прискорений і швидкісний рух пасажирських поїздів на магістральних напрямках Київ – Полтава – Харків/Донецьк/Дніпропетровськ, Київ – Львів/Одеса.
Раніше повідомлялося, що уряд узгодив умови кредитування закупівлі десяти корейських поїздів вартістю 240 млн євро, передає Кореспондент.