Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

Укрзалізниця планує відкупитися компенсаціями за блокаду поїзда Інтерсіті

У ситуації, що склалася з курсуванням поїзда № 715 Перемишль – Київ, ПАТ «Укрзалізниця» діє виключно в правовому полі. ПАТ «Укрзалізниця» просить вибачення у пасажирів за дискомфорт і незручності, які виникли через обставини, що не залежать від перевізника, їм буде виплачено компенсацію. Про це повідомила Укрзалізниця.

"Така ситуація, зокрема, підпадає під дію положень Наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.12.2006 № 1196, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 4 квітня 2007 року за № 310/13577 «Про затвердження Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України». Так, цим Наказом визначено, що «пасажири без проїзних документів чи з недійсними проїзними документами, з прізвищем та іменем у проїзному документі, які не відповідають даним документа, що посвідчує особу (за винятком допущених описок не більше трьох знаків), без документів, що посвідчують особу, з ручною поклажею більше встановлених норм та перевищенням розмірів, установлених для ручної поклажі, у вагон не допускаються».

Оскільки напередодні Адміністрація Державної прикордонної служби України окремим листом поінформувала ПАТ «Укрзалізниця» про коло осіб, чиї паспортні документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, визнані недійсними, співробітники в цій ситуації діяли відповідно до порядку, визначеного названими документами.

Крім того, відповідно до Закону про залізничний транспорт у статті 22-1 «Обов’язки пасажира і перевізника під час перевезення пасажира у міжнародному залізничному сполученні», «за невиконання обов’язку перевірити перед початком перевезення пасажира у міжнародному залізничному сполученні наявність у нього документів, зазначених у частині 2 цієї статті, що призвело до перевезення чи спроби перевезення пасажира через державний кордон України без необхідних документів, перевізник несе відповідальність, передбачену законом». Оскільки законні вимоги перевізника були проігноровані, працівники Укрзалізниці діяли відповідно до порядку, встановленого Законом та згаданими нормативними актами.

ПАТ «Укрзалізниця» робить усе можливе для того, щоб виконати свої зобов’язання перед пасажирами і просить вибачення за дискомфорт і незручності, які виникли через обставини, що не залежать від перевізника. Відповідно до законодавства пасажирам будуть виплачені належні компенсації".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Завантаження...
Loading...