Харківське видавництво ФАБУЛА представило свої новинки які привезе на Форум видавців у Львові.
Ситуація “нуль”, Володимир Єшкілєв
Роман Володимира Єшкілева «Ситуація “нуль”» на першому рівні прочитання здається сюжетно вивіреним детективом, де шанувальники жанру знайдуть і багатоступеневу інтригу, і пошуки засланого «крота», і загадкових охоронців масонського храму. Але на другому рівні перед читачем відкривається складна картина протистояння в сучасній Україні таємних орденів, чия незрима діяльність тісно переплетена з великою політикою та великими грошима. А на третьому літературні гурмани зможуть посмакувати історією про Машину Проклять, у якій панує дух інтелектуальної гри в стилі Умберто Еко та Хорхе Луїса Борхеса.
«Ситуація нуль» — кодова фраза, одна з тих, якими повідомляють про найвищий рівень небезпеки. В романі Володимира Єшкілєва небезпека виростає з давнього коріння, але живиться страхами та ницими бажаннями наших сучасників. Автор піднімає в романі ті глибинні пласти української реальності, попри які зазвичай проходять репортери та аналітики.
«Він про щось знає»,— кажуть конспірологи і, можливо, не помиляються…
Маджонг, Олексій Нікітін
Сон і дійсність, гра і реальність переплетені в романі Олексія Нікітіна настільки химерно, що мимоволі згадуються парадоксальні слова Володимира Набокова про життя, яке наслідує літературі. Стародавня китайська гра, таємниці бібліофілів, загадка третього тому «Мертвих душ» Миколи Гоголя — автор вдало поєднує сюжетну захопливість із високими метафорами, що набувають у міру розвитку химерного сюжету майже пророчої і часом страхітливої глибини.
"Заголовком роману стала назва давньої китайської гри — «Маджонг».
Маджонг — шансова гра, в якій уміння і везіння розподілені мало не в ідеальній пропорції фіфті-фіфті, що, зрозуміло, має особливий сенс: рівно наполовину ти граєш сам — і розпоряджаєшся своїм життям,— а на іншу половину тобою грає доля. "
Віктор Топоров, літературний критик, публіцист
МАЛХУТ, Остап Українець
«Станіслав, шістдесяті роки ХІХ століття. Молодому адвокату і контрабандисту Іґнацію Камінському під час однієї з оборудок до рук випадково потрапляють старі листи, у яких згадується його рідне місто як осердя лицарського ордену, що ставив собі за мету створення політичного союзу вільних країн — відновленої Речі Посполитої.
Дебютний роман молодого письменника присвячений пошукам напівміфічного спадку засновників міста, але давні таємниці розгадувати нелегко — надто ж якщо хтось і досі їх ретельно охороняє.
"Іноді настає такий момент — шукаючи сюжетні стежки художнього твору, письменник відчуває, що десь поряд, зовсім поряд, визріває і розгортає свої виміри цілий світ.
…Затаєний скарб, династична ненависть, окультне підсподдя, політика, контрабанда зброєю та революційні плани інсургентів переплетені у «Малхуті» так щільно, як і личить роману, назва якого перекладається з давньоєврейської як «Царство». Тут пахне не лише пригодами, але й вистояною європейською магією, давніми інтригами та містеріями влади, яка спирається не лише на багнети і фортечні мури."
Володимир ЄШКІЛЄВ, письменник
Green Card, Володимир Кошелюк
«Green Card» — воістину чоловічий роман, книга про протистояння долі, становлення характеру, подолання жорстких обставин і неабияких випробувань. Читача чекає яскраво й динамічно написана історія перетворення юного лузера на суворого і досвідченого воїна-спецпризначенця, а поштовхом до цього стає випадково виграна у лотерею картка, що надає право на проживання в Сполучених Штатах.
Книга удостоєна спеціальної відзнаки «За висвітлення суті війни, надприродних можливостей та трагічної долі солдата» від усе американської української незалежної газети «Час і Події» (Чикаго, США)
«Green Сard» — дебютний роман учителя географії з Корсуня Володимира Кошелюка — виявився справжнім відкриттям: історія сільчанина-невдахи, який не спромігся «зачепитися» у столиці, швидко набрала таких обертів, мова пішла про такі речі, геть незнайомі українському читачеві, що від тексту вже неможливо було відірватися ані на хвилину...»
Андрій КЛІМОВ, письменник
Найголовніше тут — украй динамічний cюжет і майже не властивий сучасній українській прозі мілітарний дух. Роман увесь час тримає читача в напрузі, події міняються, мов у калейдоскопі. Герої роману діють, а не рефлексують, а війна змальована як тяжка праця, яку потрібно виконати, незважаючи ні на що. Роман захопив мене, зарядив своєю енергією і зухвалістю. Не сумніваюся, що «Green Сard» знайде свого читача,— того, котрий знає, по чім фунт лиха і що таке справжнє, не віртуальне життя.
Леонід КОНОНОВИЧ, письменник