Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

З нового року реклама алкоголю та тютюну на носіях зовнішньої реклами має повністю зникнути, інакше - штраф

З 1 січня 2009 року набувають чинності нові правила рекламування алкогольних напоїв та тютюнових виробів відповідно до внесених змін до Закону України «Про рекламу». Про це сьогодні, 30 грудня, у коментарі „Гал-info” повідомила начальник адміністративно-технічного управління Львівської міськради Інна Свистун.

За її словами, зміни до Закону України „Про рекламу” передбачають заборону реклами алкоголю та тютюну на будь-яких засобах зовнішньої реклами з початку нового року. Відтак, до кінця цього року рекламодавці змушені дотриматися даних правил, інакше - штраф від 100 до 300 неоподаткованих мінімумів доходів громадян або в п’ятикратному розмірі від вартості реклами.

„Усі рекламні оператори були повідомлені про зміни до Закону України «Про рекламу. - каже Свистун. – Ми провели аналіз реклами на засобах зовнішньої реклами у місті Львові за гурдень і реклами з тютюновими та алкогольними виробами було не так вже й багато, проте, у зв’язку зі святами її кількість зросла”.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ