Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Через низьку вартість проїзду колеса в атобвсів відлітають на ходу, - голова Асоціації перевізників Львівщини

Голова Асоціації перевізників Львівщини Іван Велійка, вважає, що колеса в громадського транспорту відпадають через низьку вартість проїзду. Про це він розповів журналістам під час брифінгу.

"Чомусь в автобусів колеса на ходу відпадають. Ми дуже занепокоєні недостатньою кількістю грошових засобів для проведення обов’язкових ремонтів, заміни автомобільних шин. Усе це ставить під загрозу життя людей, що користуються громадським транспортом", - зазначив Іван Велійка.

Він стверджує, що місто повинно піти на непопулярні кроки з перегляду тарифів на проїзд в громадському транспорті. "Міська влада повинна регулювати тариф, відповідно, вона повинна забезпечувати комфортний та недорогий проїзд. Влада має зважувати між розрахунковим тарифом і сумою, котру вона може компенсувати перевізникам, але чи є в міста гроші на компенсації автотранспортним підприємствам?"

На переконання керівника Асоціації перевізників Львівщини, впорядкуванням перевезення пільгових категорій громадян можна трішки знівелювати величину того тарифу, який буде встановлений для подолання збитковості підприємств.

"Яким саме має бути тариф я не можу сказати", - зазначив Іван Велійка.

Нагадаємо, що з початку року сталось близько трьох випадків, коли в міських автобусах під час руху відпадали колеса.

Також зазначимо, що пасажиропотік у міському громадському транспорті достеменно невідомий. Пасажирам не надаються квитки під час сплати проїзду в автобусах. Також в автобусах досі не запроваджені відривні талони на заміну котушкам.

У місті декілька років ведуть перемовини про запровадження електронного квитка, що мало б вирішити проблему з обліком реального пасажиропотоку. Конкурс, що мав визначити компанію з впровадження системи електронної оплати проїзду, завершився нічим. Було обрано двох переможців, однак, фінальне рішення відтермінували. Переможця має обрати ЄБРР, котрий і фінансуватиме частково впровадження системи.

Наразі ж, за інформацією ГО "За якісний транспорт", діє практика, коли водії автобусів оформлені на роботу на 0,25 або половину ставки. Вони повинні сплатити за день певну суму коштів автотранспортному підприємству, а сума "зверху" йде в рахунок їх заробітної платні. Відтак, тіньові схеми отримання зарплат не дають змоги говорити про реальні прибутки від перевезення пасажирів в місті.

Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ