Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

Колесніков привіз до Львова два російських електровози – на зміну техніці часів Леніна

Львівська залізниця випробовуватиме два нові електровози виробництва ТОВ «Уральские локомотивы» на найбільш складних ділянках колії – у Карпатах на дiльницi Львiв — Лавочне — Чоп. Презентувати нові тепловози до Львова приїхав особисто віце-прем’єр-міністр, міністр інфраструктури України Борис Колесніков.

На переконання віце-прем’єра, нові електровози, які близько місяця експлуатуватимуть у польових умовах Карпат, дозволять зменшити споживання еклектики майже удвічі та збільшити швидкість переїзду через перевал.

«Суть в тому, що тепер при переїзді через Карпатський хребет замість чотирьох електровозів будемо використовувати два. За результатами випробувань приймемо технічне рішення і повідомимо громадськість, чим вони закінчилися», - сказав Колесніков.

Він додав, що парк електровозів на Українській залізниці застарілий. «Переважно електровози ВЛ-8 та ВЛ-10. ВЛ, якщо хто не зрозумів, це Володимир Ленін. За віком ці тепловози десь недалеко від дати його смерті. Тому, сподіваюся, що наші російські колеги зробили хорошу роботу», – каже він.

Перший заступник генерального директора «Укрзалізниці» Микола Сергієнко повідомив, що електровоз 2ЕС6 коштує 44 мільйона гривень, а електровоз 2ЕС10, розроблений спільно з фірмою «Сіменс», – 65 млн грн. Якщо випробування будуть успішними, «Укрзалізниця» найближчі чотири роки закупить 50 електровозів 2ЕС10.

Електровози тягнутимуть вантажні поїзди через найбільш складні ділянки Карпат в найбільш несприятливих умовах для електровозів.

«На даний момент у нас існує така схема роботи: зі Львова поїзд іде з одним електровозом до Любинець, там до нього ззаду чіпляють ще один локомотив, бо там такий підйом, що один локомотив не потягне. У Лавочне в голову поїзда чіпляють ще два локомотиви і далі через перевал поїзд іде з трьома локомотивами і в хвості один штовхач. Якщо ми поїдемо новими локомотивами, то в голові поїзда буде 2ЕС10, з яким ми йдемо аж до Лавочне, а там чіпляємо 2ЕС6, який допомагатиме штовхати поїзд через перевал», – сказав Микола Сергієнко.

Як зауважив залізничник, в Україні, а саме в Дніпропетровську, виробляли поїзди схожого типу, однак їх якість була низькою, то ж міжвідомча комісія ухвалила рішення про припинення виробництва.

Додамо, що у презентації електровозів також взяли участь Гендиректор Укрзалізниці Володимир Козак, директор Львівської залізниці Богдан Піх, голова Львівської ОДА Михайло Костюк, міський голова Львова Андрій Садовий.

Фото - Сергій Бобра

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ