Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Якщо застосувати важку техніку, то вхідна брама Личаківського цвинтаря може зруйнуватися

Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо
1/9
У Львові ремонтують вул. Мечнікова. Так, 14 грудня минулого року на ремонт закрили ділянку від вул. Пекарської до вул. Шімзерів. Загалом поетапно відремонтують відрізок дороги від вул.Пекарської до вул.Личаківської. Замовник — департамент житлового господарства та інфраструктури. Генпідрядна організації – ТзОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл»,- повідомила прес-служба Львівської міської ради.

«Роботи з реконструкції вулиці необхідно було розпочинати в грудні, адже мова йде про будівництво каналізаційного колектора діаметром 2 м, який залягає на глибині до 9 м. Такі роботи можна виконувати у зимовий період і це дозволить вже весною, після розмерзання грунту, приступити до влаштування дорожнього одягу та трамвайних плит. Роботи з будівництва інженерних мереж  виконує  субпідрядна спеціалізована компанія «Концерн «Київпідземшляхбуд», - зазначають у підрядній організації «Онур».

За інформацією управління інженерного господарства ЛМР, на сьогодні на вказаній ділянці демонтовано трамвайні колії та бруковане дорожнє покриття. Тривають роботи з влаштуванню котловану та опалубки на глибину 7м довжиною 12м у місці прокладання каналізаційного колектора діам. 2м. Грунт, отриманий при копанні котловану, вивозять на територію будівництва тягової підстанції № 17, що на вул. Хуторівка.

«За нашим графіком, якщо все буде добре, роботи плануємо завершити до кінця липня. Бо тільки розпочали роботи, як виникають складнощі. Дуже складні геологічні умови, дуже скелисті грунти, які не дають швидко виконувати роботи. Практично усі вони виконуються на глибині 9 м, вручну, ручними відбійними молотками, бо на цій ділянці немає можливості застосувати важку техніку, у зв’язку з тим, що кладовище і вхідна брама в такому стані, що якщо буде велика вібрація, то вона може зруйнуватися. Тому, зважаючи на це, роботи виконуються майже всі вручну», - розповів головний інженер компанії «Онур» Олександр Добоні.

На об’єкті щоденно працює близько 40 працівників.

Заплановані обсяги робіт:

- довжина вулиці – 532 м

- влаштування трамвайних колій на дорожніх плитах

- відновлення дорожнього покриття в мозаїці – 2890 м², бруківці – 876 м²

- ремонт тротуарів з Фем – 2620 м²

- ремонт тротуарів з пісковику – 2280 м²

- влаштування каналізаційного колектора діам. 2м - 204 пог.м.

- влаштування каналізаційного колектора діам. 1,6м – 209,5 пог.м.

- влаштування каналізаційного колектора діам. 1,4м – 119,5 пог.м.

- заміна водопровідних мереж (центральний водогін діам. 200) – 560 м

- заміна дощоприймачів – 23шт.

Загальна вартість будівельних робіт за договором підряду - 67 189 455,56 грн.

Нагадаємо, на час виконання ремонтних робіт трамваї № 7 курсують на вул. Пасічну. Відтак, на час ремонтних робіт організовано автобусний маршрут №7а, який сполучає центр (пл.Соборна) міста з Погулянкою (вул.Вахнянина).

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ