Слухай онлайн
Економіка

У Львові відбулась 9-та виставка-ярмарок «Львівський товаровиробник»

1/12
У Львові в приміщенні Палацу мистецтв завершується дев’ята виставка-ярмарок «Львівський товаровиробник». Вона тривала впродовж п'яти днів.

Основною метою виставки-ярмарки -  підтримка та популяризація місцевого виробника, ознайомлення мешканців і гостей міста з товарами львівських підприємств. Тут було представлено близько ста підприємств Львівщини.

Окрім купівлі товарів за ціною виробника, під час ярмарку усі охочі могли взяти участь у Конкурсі дитячого малюнка «Купуй Львівське!», майстер-класах для дітей, безкоштовних тренінгах та семінарах для людей, які планують розпочати власну справу або ж вдосконалити свої знання у бізнесі.

Особливу увагу організатори приділили й закладам професійно-технічної освіти. Так, під час виставки-ярмарку відбувся показ моделей одягу «Майстри моди та краси».

Також відвідувачі мали змогу дізнатись, які спеціальності найбільш важливі для міста та за якими напрямками готують студентів заклади профтехосвіти. «Ми провели круглий стіл, у якому взяли участь представники влади, керівники закладів професійно-технічної освіти та керівники підприємств галузі легкої промисловості.Основна мета - налагодження взаємовигідних ділових контактів щодо працевлаштування майбутніх випускників ПТНЗ», – зазначили організатори.

Окрім того, вперше на виставці-ярмарку «Львівський товаровиробник» розмовляли про корпоративну соціальну відповідальність бізнесу у Львові. Присутніх ознайомили з підприємствами, які долучаються до створення нових громадських просторів, сприяють в облаштуванні лікарень, роблять проживання мешканців у місті комфортнішим.

«Цьогоріч до нас долучилося безліч нових учасників. Зокрема є дві дуже цікаві фірми з виробництва чоловічих сорочок, авторського жіночого одягу, меблів, постільної білизни, камінів, музичних інструментів, побутової хімії тощо, – розповідає керівник міського управління економіки Вікторія Довжик. – Щороку «Львівський товаровиробник» сприяє підвищенню обізнаності мешканців міста, це дуже хороша реклама для невеликих компаній, які тільки починають свою діяльність. Також ми постійно проводимо опитування серед відвідувачів: що сподобалось, що б ви хотіли побачити. І нам дуже приємно, коли мешканці кажуть: а ми й не знали, що у Львові це виробляється, ми вражені, що не все так погано. Це наша з вами економіка. Це робочі місця. Навіть якщо ми лише трошки збільшуємо обсяг реалізації продукції на внутрішньому ринку, це вже дуже добре для місцевої компанії. Це проста ідея здорового місцевого лобізму».

Нагадаємо, «Львівський товаровиробник» відбувається в місті з 2008 року. Щорічно участь бере близько сотні місцевих підприємств.

Зазначимо, згідно з інформації Головного управління статистики у Львівській області У  січні – серпні 2016  ро ку підприємства області  реалізували  промислової  продукції на 40306,8 мл н .грн, що становить  3,7 % від загальнодержавного обсягу.

Більше двох третин ( 67,6 %) у  загальному обсязі займала продукція переробної  промисловості. З видів діяльності переробної промисловості найбільше реалізовано  продукції  підприємствами з виробництва  харчових продуктів, напоїв та тютюнових  виробів ( 11336,9 млн. грн ) ,  з виготовлення  виробів з  деревини, виробництва паперу та  поліграфічної діяльності ( 3675,9 млн. грн),  з  виробництва  гумових  і  пластмасових  виробів, іншої неметалевої мінеральної продукції ( 3564,7 млн. грн),  машинобудування  ( 2653,1 млн. грн).

Підприємства з постачання  електроенергії,  газу,  пари  та  кондиційованого  повітря  реалізували 24,4 %  усієї  промислової  продукції  ( 9822,4 млн. грн ) , добувної промисловості і розроблення кар’єрів  – 6, 7 %  ( 2698,8 млн. грн ) , з  водопостачання , каналізації, поводження з відходами  – 1, 3 % ( 516,2 млн. грн).

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Завантаження...
Loading...