Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн

Служба автомобільних доріг у Львівській області перевиконала планові завдання, однак коштів на капітальний ремонт доріг немає

Неодноразово керівництво області, а свого часу і Президент України Віктор Ющенко, докоряв Службі автомобільних доріг Львівської області за стан дорожнього покриття на Львівщині.

Днями відбулася колегія Державної служби автомобільних доріг України «Укравтодору», сьогодні відбудеться нарада за участі голови ЛОДА Петра Олійника щодо стану виконання робіт службою автомобільних доріг у Львівській області. У зв’язку з закінченням першого півріччя 2006 року, інформагенційна агенція «Гал-info» поцікавилася станом справ із дорогами на Львівщині у начальника Служби автомобільних доріг Львівської області Ярослава Янишина.    


Нам відомо, що днями у Києві відбулася нарада за участі керівництва «Укравтодору», про що саме йшла мова?

І справді, 30 червня  в Києві відбулася  колегія «Укравтодору», де були розглянуті питання щодо виконання плану робіт з поточного ремонту та утримання доріг загального користування , про затвердження переліку об’єктів комунальної власності за рахунок коштів субвенцій державного та місцевих бюджетів про затвердження порядку використання прибутку за 2005 рік та плану роботи колегії на друге півріччя 2006 року. 

Чи виконала Служба автомобільних доріг у Львівській області запланований об’єм робіт?

За шість місяців поточного року всі планові показники по області виконано. Нове будівництво виконано на 100%, капітальний ремонт виконано на 101%, так званий полегшений капітальний ремонт — на 100%, поточний ремонт доріг — на 100,01%, експлуатаційне утримання — на 100,2%.
За січень-червень 2006 року виконано робіт на суму  63 млн. грн. Розмітка на державних дорогах виконана повністю, загальною протяжністю 820 км., продовжуються роботи по розмітці на місцевих дорогах. У Львівській області всього є 8 303 км доріг.

Як Ви можете охарактеризувати загальний стан доріг у Львівській області?

 Ситуація порівняно з весною цього року суттєво покращилася, проїзд по території Львівської області абсолютно забезпечений. Однак при високих температурах на дорожньому полотні виникають пошкодження, і тому кожен місяць потрібно проводити ремонт, не зважаючи на те що значні кошти на ремонт доріг були освоєні у другому кварталі цього першого півріччя. Окрім того, варто вже зараз розпочинати підготовку до осені, оскільки всі розуміють, який результат ремонтних  робіт при 28 градусах тепла за Цельсієм  і при одному градусі тепла.
Ми будемо все робити для того, щоб мати менше проблем осінню цього року  і весною наступного.


Яка ситуація із комунальними дорогами?

Щодо комунальних доріг, то на виконання ремонтних доріг 7-11 липня відбудеться тендер,  і ми приступимо до роботи. Сума фінансування  — 30 тисяч грн., а  заявку на участь у тендері подаватимуть вітчизняні ремонтні підприємства.


З якими найбільшими проблемами зараз зіткнулася Служба автомобільних доріг Львівської області?

Службі необхідна малогабаритна техніка,  для того щоб проводити ямковий, так званий поточний ремонт. Треба щоб кожна організація (яких в «Облавтоодорі» є 27) мала фрези ( фреза — пристрій для вирізання пошкодженої ділянки дороги). Без цього обладнання взагалі не можна виконувати ямковий ремонт.
Львівські дороги фактично знищені, оскільки вони побудовані ще за часи СРСР, а кожних 11 років необхідно проводити капітальний ремонт. Капітальний ремонт доріг ніхто не зробить через відсутність фінансування, а кількість одиниць автотранспорту на Львівщині збільшується з кожним днем. Для прикладу з митного переходу у Чопі зараз йде 8-9 тисяч автомобілів у день.
Є постанова, підписана Кабінетом Міністрів України і головою ЛОДА Петром Олійником, щодо заборони з 10.00 по 22.00 переміщення великовагового транспорту по державних дорогах при високих температурах повітря (25-28 градусів).
При тому фінансуванні що  зараз є капітального ремонту служба  ніколи не зробить.
Ми зараз проводимо вибірковий капітальний ремонт  у тих ділянках, які найбільше того потребують. Наприклад, у селі Плугів Золочівського району ми зробили капітальний ремонт дороги, і це дорожнє полотно не потребуватиме ремонту ще принаймні протягом десяти років.

Чи дають ремонтні підприємства гарантію на проведення локальних поточних ремонтів доріг у Львівській області?

Коли йде мова про капітальний ремонт, то дорога, яку здає те чи інше підприємство не має потребувати жодного ремонтного втручання два роки — такими є умови тендеру. Поточний ремонт має системний характер, оскільки через певні відрізки часу на різних частинах доріг виникають пошкодження, тому про гарантії на окремих частинах доріг ми не можемо давати.


Де саме зараз проводяться ремонтні роботи?

Зараз буде проводитися робота в Зарваниці на дорозі Кіроворад-Знам’янка та Львів- Тернопіль, там нагального капітального ремонту потребує  кілометр дорожнього полотна.
Будемо робити поточний ремонт по всій території Львівської області.


Які дороги у Львівські області ремонтують іноземні дорожньоремонтні підприємства?

На дорозі Броди-Львів працює турецька фірма, вони закінчують будівництво асфальтного заводу і вже в кінці липня розпочнуть ремонтні роботи.
Автодорога у напрямок Миколаєва (Стрий – Гамаліївка) обслуговується Македонською компанією, котра  вже заклала 12 тисяч тонн асфальту.

Чого в основному стосувалися звернення громадян до Служби автомобільних доріг Львівської області?     

Звернень від громадян було багато, оскільки є населені пункти, у яких немає коштів, однак ремонт дорожнього полотна є нагальним. Є дороги державні, місцеві та комунальні. Питання доріг у межах району вирішують районні ради спільно з керівництвом органів місцевого самоврядування міст селищ і сіл у районі в умовах мізерного фінансування. Це стало причиною переважної кількості звернень.

Розмовляв Тарас Атаманів «Гал-info»

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ