Слухай онлайн
Політика

1 251 тис. грн, виділені торік на рекламу Львова, мер Садовий поділив у розпал кризи і у вельми дивний спосіб

„Непрозорий розподіл коштів, призначених на промоцію міста, насправді використовується для піару міського голови Львова”, – такі висновки оприлюднив на засіданні експертного клубу на тему «Три роки влади Андрія Садового. Поразки і перемоги» директор центру «Журналістський правозахист» Микола Савельєв. Він переконаний, що чимала сума – 1 млн. 251 тис. грн, яка торік була виділена на промоцію Львова, практично у останні дні року похапцем розписувалася по різноманітних структурах.
Стосунки міського голови Львова Андрія Садового з різноманітними медіа за три роки перебування на цій посаді Микола Савельєв поділив на три етапи.

«Ідучи до влади, Андрій Садовий обіцяв: «Кожних два тижні робитиму перс-конференції, кожен квартал зустрічатимуся з редакторами газет», як це виконувалося насправді, ми всі добре знаємо. Спочатку Садовий зробив спробу налагодити стосунки з редакторами львівських і загальноукраїнських газет та їхніми власкорами за допомогою приватних зустрічей на кулуарних зібраннях у ресторанах і кафе, – розповів Микола Савельєв. – Це завершилося провалом, бо розпочалася акція «Антируїна», коли журналісти перекрили трибуну міському голові і вимагали притягнути до відповідальності того, хто без дозволів почав «реставрацію» площі Ринок. Садовий створив велику комісію з голів фракцій, але робота комісії закінчилася нічим: Андрій Садовий казав, що підтримує акцію журналістів, а сьогодні ми маємо рішення суду, який довів, що винним є сам А.Садовий!»

Другим етапом, на думку Миколи Савельєва, котрий, до речі, є також редактором газети «Ратуша», засновником якої є Львівська міська рада, були стосунки із цією газетою, яку Садовий намагався закрити. «Застосування силового сценарію було помилкою Садового, каже пан Савельєв, – бо завдяки скандалові довкола «Ратуші» він потрапив у перелік «ворогів преси». Слід згадати і завуальований хабар у вигляді ділянки монастирського саду на Святоюрській горі, яку Андрій Садовий надавав під будівництво житлового будинку для власкорів та членів львівської організації Національної спілки журналістів України. Це не пройшло, ділянки повернуті церкві св. Юра».

За словами Миколи Савельєва, увесь цей час мер «світився» на центральних каналах. Не знаходячи часу для місцевої преси. Це тривало рівно два роки. «Тепер мер згадав, що незабаром вибори, треба піаритися, – каже редактор «Ратуші». – Він працює із психологами, психіатрами, з радниками. Вони його підготували, для початку випустили на брифінги та деякі прес-конференції. Спілкування із підготовленою аудиторією журналістів А.Садовий програє в багатьох місцях, і це йому радники підказали. Саме тому він виходив на ефіри Львівського телебачення, де в нього не було опонентів. Савік Шустер зробив йому комплімент: «Ви смілива людина, ви відмовилися від опонента». У мене питання: а чому Андрій Іванович диктує Савіку Шустеру, хто в нього має бути опонентом на програмі? Звідси моє переконання, що частина ефірів на загальноукраїнських каналах проплачені. Чим: послугами, грошима, політичними рішеннями, прийнятими у Верховній Раді, де є своє лобі, – це інше питання. А що були проплачені, – це факт».

«Третій етап найцікавіший, – продовжує Микола Савельєв. – Бо А.Садовий спробував втілити китайський принцип: «Як не можеш задушити, спробуй міцно обійняти». З керівниками кількох видань були кулуарні переговори, в результаті яких за допомогою певних преференцій при видачі земельних ділянок під кіоски була досягнена певна лояльність цих видань до міського голови (до депутатів ні, – я підкреслюю) і до тих, кого він казав не чіпати. У львівських виданнях з’явилися такі речі, як «джинса». Ось приклад одного із «джинсових» заголовків статті за підписом Дмитро Гаразд: «Львів здав екзамен УЄФА на відмінно!». Як розраховувалися із авторами цих публікацій чи виданнями, ми можемо здогадуватися».

І навів цифри за 2008 рік. «На мою думку, це фактичний підкуп, – переконаний Микола Савельєв. – Депутати підтверджують, що грошима, які були надані відділу промоції, керує Березюк. Визначити коефіцієнт корисної дії відділу промоції неможливо. Гроші йдуть «в трубу» і дані отримано з відкритих джерел. До деяких цифр виникає маса запитань. Але це питання не тільки депутатських комісій, а й правоохоронних органів».

2008 року на промоцію Львова пішло 1 млн 251 тис. 757 грн!

«Високий замок» отримав 31 тис. грн за видрук буклетів.

Тренінг прес-служби ЛМР – 3 750 грн.

Соціологічне опитування – 20 тис. грн. і 20 тис. грн., причому остання проплата 30.12.2008 (яке може бути соціологічне опитування громадської думки під Новий рік, коли в бюджеті нема грошей на проплату енергоносіїв, лікарям, вчителям?!!).

Промоція Євро – послуга телеоператора п. Іванського (працівника прес-служби ЛМР) 10 тис. грн. – також в кінці бюджетного року.

Ролики спортивні – 10 шт – 49 тис 950 грн.

Стіл для прес-конференцій – 16 тис. грн.

Моніторинг місцевих ЗМІ – фізичній особі Балиті – 25 тис. грн (замовляти фізичній особі моніторинг ЗМІ за бюджетні гроші при такій потужній прес-службі?!!)

Промоційна підтримка фестивалю «Джаз без», – 20 тис. грн (а що фестиваль, організований «Дзиґою», має до міста?)

Розміщення банерної реклами – ТРК «Люкс» 29.12.08 – 72 тис. 564 грн.

Промо-ролики в кінотеатрах, отримувач «Люкс» – 17 тис. 134 грн. (а чому «Люкс», а не ЛТБ? Де конкурс, тендер?)

Розміщення роликів на 24 каналі, отримувач ТРК «Люкс» – 27 тис. 495 грн.

Соціальна реклама, «Люкс» – 75 тис. 502 грн.

Реклама Форуму видавців, отримувач ТРК «Люкс» – 2962 грн.

Моніторинг місцевих ЗМІ, знов ф.о. Балита – 10 тис. грн.

В останній день бюджетного року було перекинуто на загадкову фірму «Люкс» – 195 тис. 735 грн.

На нікому не потрібний моніторинг місцевих ЗМІ в кінці грудня перерахували 35 тис. грн.

На нікому не потрібне соцопитування – 40 тис. грн. Якомусь пану Гнатковському за промопослуги місто перерахувало 68 тис. грн!

«Думаю, в цих преференціях можуть покопатися правоохоронні органи, – каже пан Савельєв. – Це є сваволя. На мою думку, і зловживання громадськими коштами. Нікого після цього вже «дерибан» на трамваях не зацікавить. Андрій Садовий каже, що у Львові нема грошей на «Євро-2012». Є гроші! Були кошти під кінець 2008 на відділ промоцій, коли вже почалася криза. Розпихали ці гроші в жовтні, листопаді, а також 29, 30 грудня! Нікого це, в т.ч. депутатів, не зацікавило».
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...