17 червня виконавчий комітет Львівської міської ради погодив департаменту житлового господарства та інфраструктури організувати вивчення попиту населення на нічні автомобільні перевезення через обстеження пасажиропотоків мережі нічних міських автобусних маршрутів загального користування. Термін обстеження – з 1 липня по 1 листопада, повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Автобуси курсуватимуть за 7 маршрутами. На час обстеження на кожному нічному маршруті працюватиме 1 транспортна одиниця. Вартість проїзду складатиме 8 грн. на одну поїздку. Посвідчення на безоплатний проїзд пільговим категоріям пасажирів у нічному транспорті не діють. Інтервал руху становитиме 1 год. – 1 год. 20 хв. Обстеження проводитиме ЛК АТП-1.
«Згідно з рішенням виконавчого комітету № 380 від 17 червня 2015 року, з 1 липня у нашому місті ми запускаємо новий проект – нічні маршрути. Згідно з цим же рішенням, буде 7 нічних маршрутів. На кожному маршруті поки що запускаємо по одному автобусу. За 3 місяці ми зможемо визначити доцільність цього проекту в майбутньому, побачимо, чи він буде популярним серед мешканців. Через 3 місяці визначимося з реальним тарифом на нічні маршрути.
У цьому рішенні ми запропонували тариф 8 грн. Коли буде відомим пасажиропотік, ми економічно обґрунтовано проведемо розрахунки і визначимося з тарифом.
Я дякую Об’єднанню «Самопоміч» за проведення інтернет-опитування мешканців нашого міста. Коли управління транспорту розробляло маршрути самостійно, ми ще не знали про результати опитування. Коли були відомі результати, то практично на 95% збіглися бажання мешканців з тими маршрутами, які ми розробили.
Ми впровадили 7 маршрутів, тому що це обстеження. Ми розробили ці маршрути, щоб охопити все місто. Якщо цей проект буде популярним серед мешканців, не виключено, що будемо вводити і додаткові нічні маршрути, і додаткові автобуси. Ми спочатку планували по 2 автобуси на маршрут, але це на сьогодні для комунального підприємства дорого. Почнемо з семи, і якщо проект буде популярним і економічно обґрунтованим, то можемо збільшити до 2-3 автобусів на маршрут.
Згідно з рішенням виконкому, обстеження проводимо до 30 вересня. Це не означає, що 30 вересня ми закінчуємо цей проект. До 30 вересня ми повинні знати реальний пасажиропотік, щоб вже у вересні виходити на нове рішення виконкому з новим тарифом на нічні перевезення або стосовно того, чи продовжувати цей проект.
Є вже розклад руху нічних маршрутів. Інтервал руху – 40 хв на кожному маршруті. Автобус не буде зупинятись на проміжкових зупинках, а постійно в режимі експрес курсуватиме за своїм маршрутом. Найголовніша задача, щоб мешканці чітко знали, що через 40 хв на цій зупинці буде автобус.
Ми зробили акцент на залізничному вокзалі. Проаналізували, що за ніч через станцію «Львів» проходить близько 17 поїздів, а в цей час жодного маршруту на вокзалі немає. Тому розробили маршрути так, що більшість сконцентрували на залізничному вокзалі.
Нічні маршрути курсуватимуть з 23.00 до 06.00 год», - розповів начальник управління транспорту та зв’язку ЛМР Віктор Щир.
«Ми, спільно з управлінням транспорту та зв’язку, вирішили ініціювати і реалізувати цей проект. Ми запустили соціальне опитування, в якому були стандартні запитання, чи потрібно нічні маршрути, щоб визначити орієнтовну кількість людей, які будуть користуватися нічним транспортом. Оскільки Львів – туристичне місто, є багато послуг, особливо в центральній частині міста, які люди хочуть отримувати ввечері, вночі. Заклади харчування у літній період функціонують довше. І працівники закладів, і відвідувачі повинні мати можливість дістатися додому. Тому ми запустили соціальне опитування, за яким було визначено 6 напрямків.
Вся актуальна інформація про напрямки руху висвітлюється на одній з нових сторінок: http://city-service.lviv.ua/.
В опитуванні взяло участь близько 7 тис. осіб. Опитування тривало з 23 квітня впродовж 2 тижнів. Більше 50% опитаних були готові платити 10 грн. і вище; 20% готові платити від 8 до 12 грн.», - зазначила заступник керівника Об’єднання «Самопоміч» Оксана Страз.
Нічні маршрути з’єднуватимуть спальні райони з центром міста та із залізничним вокзалом.