Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Аеросвіт “кинув” інваліда війни замерзати в аеропорту Львова

Українська авіакомпанія “Аеросвіт” залишила на призволяще інваліда війни (другої групи) взимку та у мороз в старому терміналі львівського аеропорту. Про це пише avianews.com.ua.

До редакції видання “Авіація України”, звернувся з скаргою пасажир авіакомпанії “Аеросвіт”, інвалід війни, Міщенко Олексій Миколайович.

Кореспондент поспілкувався телефоном з Олексієм Миколайовичем та отримав копію авіаквитка разом з фото ситуації у старому терміналі аеропорту “Львів”.

Подаємо оригінал скарги та фото квитка:

15 cічня цього року мав вилетіти зі Львова до Києва рейсом о 17.45. Очікуючи 4 години в холодному приміщені, який крім як сарай не можна назвати, подивилися як чудово зі скандалом, ледве не з бійкою, вилетіли пасажири на Неаполь.
Проте нам повідомили, що смуга не почищена. Протримали в напрузі до 21.20, нічого не повідомляючи.
Люди потрошку розсмоктувалися, хто поїхав на таксі, хто поїхав на вокзал (квитків у касі не було), хтось переєстровував на наступний ранок. Після того, як я запропонував одному із трьох представників компанії “Аеросвіт”, які разом з “Дніпроавіа” входять до об’єднання надати мені хоча б чай, та якось вирішити питання із розміщенням до ранку, відвести до готелю, на мене почав кричати один із представників (Матушевський Олексій Петрович), мовляв: «ти що – один такий, чого права качаєш?», друга співробітниця «Аеросвіту» (Іваніхіна Ірина Іванівна), в якої я попросив письмове повідомлення про мої права, відповіла, що перестає мене розуміти, а на зауваження, якою мовою з нею розмовляти – англійською, українською чи російською, сказала: “Я Вас не розумію будь-якою мовою”, сама молода працівниця (Манзюк Теттяна Вікторівна) – єдина яка почувала себе ніяково за свою авіакомпанію, на питання, що робити одному в чужому місті з 30 грн. (!) в кишені (на маршрутку від Борисполя лишив) сказала, що вона шкодує, але в неї немає своїх грошей, щоб відправити мене в готель та якось допомогти (Правила перевезення у львівському Аеросвіті ще 2005 р. без змін).

Довелося з одною єдиною “пасажиркою” цього авіарейсу, що як і я лишилася в “терміналі”, Мариною Бояр, їхати на останні кошти (30 грн.) на залізничний вокзал. Там квитків на Київ не було також. Вона лишилася проситися до провідників на потяг, а мені вже із 5 гривнями в кишені вдалось доїхати до виїзду зі Львова на трасу (Ред. 15 січня – зима, сніг і мінусова температура) та двома фурами із пересадкою на окружній Житомира, доїхати до Києва, аби не замерзнути у секторі аеропорту.

Окрім хамської поведінки 2-х працівників зміни Аеросвіту, та чесного відшкодування вартості квитка із бюджету (адже я – інвалід війни 2-ої гр., летів по талонах, нічого крім безсонної ночі, хвилювань та викреслених 3-ох діб на нормалізацію здоров’я, я не отримав.

P.S. До вставлених прізвищ працівників додаю фото квитка Київ-Львів-Київ, та фото “терміналу” у Львівському аеропорту, де ще й були зламані автоматичні двері.

В довершення всього вищеописаного хочу зазначити, що за 4 години пролунало лише 2 повідомлення про те, що інформація про рейс можливо буде відома о такій-то, реєстрація на рейс не проводилася взагалі, кафе одразу за годину до вильоту закрили, всі працівники (була неділя) пішли додому, кинувши людей на призволяще.
Ніякої інформації щодо прав пасажирів не в приміщенні аеропорту, ні у авіакомпанії «Аеросвіт» нам не повідомили та не надали, не дивлячись на вимогу.



Редакція видання “Авіація України” надає можливість авіакомпанії “Аеросвіт” прояснити ситуацію та надати коментар на сторінках нашого сайту.

avianews.com.ua.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ