Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

АТП-1 ігнорує елементарні вимоги до експлуатації автобусів – Гендиректор ЛАЗ

Спеціальна комісія «Львівського автобусного заводу», яка створена для перевірки причин пошкоджень машин у АТП №1, була шокованавід побачених автобусів, що прибули на територію заводу. Усі машини, які приїхали на ремонт, перебували в жахливому стані, з вибитими вікнами, брудними від сажі та пилюки моторними відсіками, засміченими радіаторними відсіками, у яких було знайдено навіть старі ганчірки та поліетиленові пакети(!), повідомив прес-центрі ЛАЗ.

В середу на територію ЛАЗу прибуло 5 автобусів, які експлуатує львівське АТП №1. Для їх перевірки було залучено комісію у складі директора з виробництва, директора з якості, фахівця з сервісу, головного конструктора, головного технолога та водіїв АТП №1. Спеціалісти комісії оглянули автобуси та склали дефектні відомості на усі п’ять транспортних засобів.

За результатами перевірки комісія виявила, що в сервісних книжках, які видаються до автобусів, відсутні відмітки про проходження технічного обслуговування (ТО 1, ТО 2 та ін..). У деяких автобусах взагалі були відсутні такі сервісні книжки. Це свідчить, що техніка, яка перебуває на балансі львівського комунального підприємства, не проходить технічного обслуговування: діагностики ходової частини, гідравлічної, електричної, паливної та охолоджуючої систем. Таке халатне ставлення комунальників до обслуговування транспортних засобів стає причиною різного роду поломок у автобусах, стверджують на підприємстві.

Так у транспортних засобах, які пройшли діагностику на території ЛАЗу, були виявлені серйозні порушення норм експлуатації. Зокрема, в автобусах не замінювалися, а подекуди були відсутні фільтри в системі гідропідсилення керма. У незадовільному стані перебували фільтри паливної та масляної систем, в результаті злите масло з піддона двигуна було чорного кольору, що є недопустимим.

В автобусах також не замінювався картридж фільтра грубої очистки та не проводилася заміна елемента повітряного фільтра. «Повітря, яке поступає у двигун, повинне бути чистим. Через невчасну зміну елемента повітряного фільтра він був деформований та почорнів від налипання пилюки і сажі. У зв’язку з цим у двигун надходить забруднене повітря, що містить абразивний пил. Це призводить до підвищеного зносу важливих деталей двигуна та передчасного його виходу з ладу» - зазначив генеральний директор "Львівського автобусного заводу" Ігор Малець.

Окрім того, під час огляду машин було виявлено, що на них майже не виконувалися регулювальні роботи для приведення до норми електро-, гідро- та пневмосистеми. Експлуатаційні рідини не замінювалися відповідно до встановлених вимог.

«За висновками комісії, автобуси, які прибули до нас на підприємство, у жахливому стані. АТП №1 ігнорує як обов’язкові норми з технічного обслуговування, так елементарні речі, необхідні для догляду за машинами. Автобуси їздять з розбитим склом, порваним сидінням, вирваними «з м’ясом» пічками та іншими умисними пошкодженнями», - наголошує Ігор Малець.

За його словами, сьогодні автобуси ЛАЗ курсують на найбільших маршрутах, з’єднуючи густонаселені райони Львова - Сихів, вул. Шевченка та ін.. Тому, вони постійно перевантажуються. "Інколи, у час-пік, водії «напихають» стільки людей, що ті виламують двері та вінка. Ніхто не слідкує за технікою, а лише за тим, як найбільше заробити. При такій нищівній експлуатації, автобуси ніхто не доглядає, не забезпечує навіть елементарним обслуговуванням» - резюмує Ігор Малець.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...