У лютому 2010 року аудиторія сервісів компанії «УКРНЕТ» перевищила вісім мільйонів українських інтернет-користувачів. Про це повідомили в «УКРНЕТІ».
Щодня більше як мільйон інтернет-користувачів заходять на сервіси «УКРНЕТ» і дивляться десять мільйонів сторінок. У лютому всі сайти «УКРНЕТ» відвідали близько восьми мільйонів українських інтернет-користувачів.
8-мільонна аудиторія - це вміння чути свого користувача, передбачити його потреби і оперативно задовольняти їх. «УКРНЕТ» зібрав сервіси, які є оптимальним набором для щоденного використання.
Це найпопулярніший новинний сервіс Uaнета - стрічка новин на національному інтернет-порталі UKR.NET. Новини, які кожну хвилину збираються з сотень українських джерел і розміщуються у відповідних тематичних стрічках, щодня читають понад півмільйона українських відвідувачів.
Це сучасний засіб спілкування і листування - електронна пошта FREEMAIL, в якій зареєстровано близько шести з половиною мільйонів ящиків.
Без втоми трудиться і віртуальна флешка e-Disk. Вона може гостинно вміщати до 4 гігабайт інформації і з усією широтою своєї електронної душі ділитися нею з потрібними користувачами.
Це каталог електронних ретельно відібраних інтернет-магазинів МАРКЕТ, погода в співпраці з Укргідрометцентр МНС України від учених-синоптиків, сервіс персональних закладок, доступний з будь-якого комп'ютера, посилання на найбільш популярні інтернет-сервіси, які є лідерами у своїх категоріях - сайт з працевлаштування JOB . ukr.net, сервіс гороскопів ОРАКУЛ, відеохостинг PLAY.ukr.net, кіноафіша KINO.ukr.net, телегід TV.ukr.net, сервіс знайомств onona.ua, міський довідник city.ukr.net, тестотека testoteka.ukr.net
.
Тому вектор відвідуваності сервісів «УКРНЕТ» завжди направлений тільки вгору.
Довідково: до уваги бралася українська аудиторія унікальних користувачів. При підрахунку використовувалися cookies браузерів на основі технометричних даних системи AdRiver.